اجرای 12 عملیات اطفا حریق و امدادی طی 24 ساعت گذشته
 
  اجرای 12 عملیات اطفا حریق و امدادی طی 24 ساعت گذشته

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 12 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 23 […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 12 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 23 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق منزل مسکونی در منطقه پادادشهر خیابان 15 شرقی اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را نشت گاز پیک نیک گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند. ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت یک و 38 دقیقه در منطقه کوی مهدیس خیابان 20 متری اول و حریق منزل مسکونی ساعت 2 و 57 دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان فاضل با تلاش آتش نشانان مهار شد.
قنبری توضیح داد: خودرو پراید وانت ساعت 12 و 30 دقیقه در منطقه مهدیس خیابان فرهنگیان یک به علت بی احتیاطی در حین گاز گیری گاز غیر مجاز ال پی جی دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد. همچنین حریق نیزار ساعت 12 و 36 دقیقه در منطقه کوی ملت جنب امام زاده سید عبداله توسط آتش نشانان مهار و دود غلیظی که مزاحم ساکنین اطراف شده بود، برطرف شد.
وی به مهار حریق خودرو مزدا ساعت 13 و 19 دقیقه در منطقه کوی مجاهد خیابان یاور توسط آتش نشانان اشاره و بیان کرد: کارشناسان سازمان علت حریق را در رفتن شیلنگ گاز حین گاز گیری غیرمجاز گاز ال پی جی گزارش کردند. ضمن اینکه آتش نشانان انبار منزل مسکونی ساعت 15 و پنج دقیقه در منطقه کیان آباد خیابان 25 غربی را که به علت افتادن مواد آتش زنه دچار آتش سوزی شده بود ، مهار کردند و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری به مهار حریق سوپرمارکت ساعت 15 و 57 دقیقه در شهرک برق خیابان ملاصدرا سه به علت اتصال کابل کولر توسط آتش نشانان اشاره و اذعان کرد: آتش نشانان حریق پایه برق ساعت 19 و 13 دقیقه در خیابان محمدیان نبش خیابان شمشیری ، حریق ساختمان متروکه ساعت 20 و 10 دقیقه در شهرک رزمندگان فاز سه و حریق تراس واحد مسکونی ساعت 21 و 14 دقیقه در کوی بعثت خیابان مقداد 6 به علت بی احتیاطی ساکنین در روشن کردن منقل در مجاورت وسایل قابل اشتعال دچار حریق شده بود را با تلاش همه جانبه اطفا کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کوی ملت سه شهروند را نجات دادند.