بازدید صبحگاهی مدیر شهرداری منطقه ۸ از فضای سبز کوی جهاد
 
  بازدید صبحگاهی مدیر شهرداری منطقه ۸ از فضای سبز کوی جهاد

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود ، از فضای سبز کوی جهاد بازدید و گفت: فضاهای سبز سطح منطقه ۸ در برنامه جهت احیا قرار دارند . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در حاشیه بازدیدهای صبحگاهی خود از کوی جهاد انتهای خیابان امام […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود ، از فضای سبز کوی جهاد بازدید و گفت: فضاهای سبز سطح منطقه ۸ در برنامه جهت احیا قرار دارند .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در حاشیه بازدیدهای صبحگاهی خود از کوی جهاد انتهای خیابان امام شرقی اظهار داشت: هدف شهرداری ایجاد فضایی با طراوت برای شهروندان و جلب رضایت آنها بوده است لذا به منظور ایجاد امکانات رفاهی لازم جهت استفاده از فضای سبز این منطقه قول نصب یک ست تندرستی ورزشی ، نیمکت و سطل زباله و احیای فضای سبز را در این فضای سبز داده شده است .

وی تصریح کرد : تجهیز معابر و فضای سبز با هدف آسایش بیشتر شهروندان می باشد و توجه بیش از پیش شهروندان برای صیانت و حفظ اموال عمومی مورد تاکید است.

در این نشست صمیمی شهروندان مشکلات، کمبودها و نیازمندی های محله خود را که عمدتا درخصوص فضای سبز این محله بوده را مطرح نمودند و مدیر منطقه ۸ ضمن بررسی دستور رسیدگی و اقدام لازم را صادر کرد .