عملیات اجرایی آسفالت دومین خیابان فرعی ایثار کوی زرگان در منطقه۳
 
  عملیات اجرایی آسفالت دومین خیابان فرعی ایثار کوی زرگان در منطقه۳

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه۳اهواز از تداوم خدمات رسانی به کوی زرگان با اجرای عملیات روکش آسفالت در این محله خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و بهبود شرایط محل زندگی ساکنین محلات، کار اجرایی روکش […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه۳اهواز از تداوم خدمات رسانی به کوی زرگان با اجرای عملیات روکش آسفالت در این محله خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، فرزین حاتمی مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و بهبود شرایط محل زندگی ساکنین محلات، کار اجرایی روکش آسفالت خیابان های فرعی ایثار زرگان فعال و در حال انجام است.

وی گفت : این اقدام که با همکاری گسترده سازمان عمران شهرداری اهواز هم اکنون در خیابان دوم ایثار در حال انجام است، طی هفته جاری در خیابان اصلی ایثار کوی زرگان و خیابان فرعی اول به انجام رسیده و هم اکنون در حال تکمیل لایه دوم روکش آن در خیابان دوم است.

حاتمی اظهار داشت ، همزمان با این اقدام کار پاکسازی، تیغ زنی و تسطیح خیابان سوم ایثار نیز توسط عوامل منطقه در حال انجام است تا بستر مناسب جهت اجرای آسفالت این معبر نیز آماده و طی روزهای آینده نیز کار آسفالت آن صورت پذیرد.