عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: دشمن به دنبال این است که روزنه‌ای پیدا کند تا انتخابات ایران را به چالش بکشاند بنابراین مردم باید بیش از پیش هوشیار باشند. به گزارش ایرنا، رضا نجاتی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی انتخابات در فرمانداری ویژه دزفول بر ضرورت اجرای مر قانون در برگزاری […]

عصر خوزستان:

دشمن به دنبال روزنه‌ای برای به چالش کشیدن انتخابات است

دزفول- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: دشمن به دنبال این است که روزنه‌ای پیدا کند تا انتخابات ایران را به چالش بکشاند بنابراین مردم باید بیش از پیش هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، رضا نجاتی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی انتخابات در فرمانداری ویژه دزفول بر ضرورت اجرای مر قانون در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه تاکید کرد و گفت: با اجرای مر قانون،  سلامت انتخابات تضمین شده و شاهد رقابت سالم کاندیداها خواهیم بود .
وی افزود: مشارکت حداکثری باید با رعایت قانون، سلامت انتخابات، برقراری امنیت حاصل شود، همیشه باید به مردم اعتماد شود ولی در شرایط انتخابات این امر باید بیشتر رعایت شود زیرا دشمن به دنبال این است که روزنه ای پیدا کند تا انتخابات را به چالش بکشاند .
معاون استاندار خوزستان گفت:در نظامی زندگی می کنیم که بعد از ۴۲ سال از عمر بابرکتش همه انتخابات ها در آن به روز ،به موقع و با سلامت برگزار شده که بیانگر دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی است . برگزاری انتخابات در هر شرایطی در جنگ و صلح  نشان دهنده این است که انتخابات ما واقعی است.

وی با اشاره به در پیش بودن ۲ انتخابات مهم در کشور گفت: سلامت انتخابات، رقابت سالم، امنیت و مشارکت حداکثری اصول انتخابات هستند که در هر انتخاباتی مورد توجه بوده اند.
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و گفت: امروز دشمن تلاش می کند حضور مردم پای صندوق های رای را کمرنگ کند.

نجاتی به افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: ۱۲ درصد به تعداد صندوق‌های اخذ رای در استانها افزایش یافت که در خوزستان  اولویت به شهرهای  دزفول، اهواز ، ماهشهر و آبادان است ضمن اینکه همه نکات بهداشتی در شعب اخذ رای پیش بینی شده است تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوهی با حضور همه اقشار باشیم.

 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا