عصر خوزستان: شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با بیان اینکه برخی چوب لای چرخ تیم می گذارند، گفت : قبل از بازی با تیم فولاد اجازه ندادند در ورزشگاه پارس شیراز تمرین کنیم. داریوش هرمزی شامگاه چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم فولاد در جام حذفی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: […]

عصر خوزستان:

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز: برخی چوب لای چرخ تیم می‌گذارند

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با بیان اینکه برخی چوب لای چرخ تیم می گذارند، گفت : قبل از بازی با تیم فولاد اجازه ندادند در ورزشگاه پارس شیراز تمرین کنیم.

داریوش هرمزی شامگاه چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم فولاد در جام حذفی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ورزشگاه پارس در اختیار هیات اتومبیلرانی فارس است و باید برای مصاف با مس کرمان صدرنشین، شما بگویید کجا تمرین کنیم؟

وی اضافه کرد: برابر تیم فولاد بی کس بودیم بجز رییس هیات فوتبال فارس و اصحاب رسانه دیگر هیچ مقام استان و یا نماینده شیراز در مجلس حضور نداشت و این در حالی است که ۶ استان کار کردم که همه پشت تیم های شهرشان هستند.

نبرد دارا و ندار

هرمزی در مورد دیدار با فولاد خوزستان هم گفت: این بازی نبرد دارا و ندارها بود آنها حامی مالی دارند اما ما حامی نداریم.

وی اضافه کرد: عدالت در فوتبال رعایت نشد تیم فولاد که از لیگ قهرمانان آسیا بازگشته بر روی ۲ ارسال به گل رسید، سه بازیکن خارجی دارد و تیم را با  ۱۶۷ میلیارد تومان بسته اند.

هرمزی اضافه کرد:  برای همین می گویم از تیم فولاد  انتظار بازی بهتری داشتیم زیرا پنج سال در این باشگاه کار کردم.

مربی فولاد بی حرمتی کرد

سرمربی تیم قشقایی شیراز با بیان اینکه از حسین کعبی مربی فولاد که جام جهانی بازی کرده است، گلایه دارم بیان داشت : کعبی بی حرمتی و بی تربیتی کرد، چندین بازیکن آنها هم رفتار زشتی داشتند که شایسته یک تیم از آسیا بازگشته نیست با این حال به جواد نکونام سر مربی تیم و مردم خوزستان تبریک می گویم.

وی اظهار داشت : شروین بزرگ زننده گل های فولاد به ما جسارت کرد و حرف بد زد اما داور بازی فرشاد احمد زاده  دیگر بازیکن این تیم را اخراج کرد با این حال  قضاوت داوران خوب بود.

هرمزی گفت: انگیزه بازیکنان بی نام و نشان ما مقابل تیم فولاد بسیار خوب بود، آنها سنگ تمام گذاشتند، ما فوتبال بازی کردیم، اخلاق را بردیم اما نتیجه به نفع آنها شد.

بازیکن ۱۷ ساله

وی بیان داشت: برابر تیم فولاد از یک بازیکن ۱۷ ساله به نام مهدی لیموچی  استفاده کردیم  که چندین بار بازیکنان لیگ برتری فولاد و کولی بالی مدافع این تیم را از پیش رو برداشت.  

سرمربی تیم قشقایی بیان کرد: به گواه اکثر مربیان تیم های دسته یک که در بالای جدول قرار دارند، بارها تیم ما را تایید کرده اند و واقعا جایگاه ما در لیگ دسته یک پایین جدول نیست و می کوشیم در پایان لیگ جایگاه بهتری کسب کنیم که این اتقاق خواهد افتاد.

دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فولاد پایان یافت و تیم قشقایی نتوانست دوباره شگفتی ساز جام حذفی شود.

بدین تربیت با پایان یافتن مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  تیم های سپاهان اصفهان ، ملوان بندر انزلی، خیبر خرم آباد، گل گهر سیرجان، استقلال تهران ، پرسپولیس تهران ، فولاد خوزستان و الومینیم اراک به مرحله یک چهارم نهایی که از طریق قرعه کشی مشخص خواهد شد، راه یافتند.

تیم قشقایی شیراز دوشنبه سوم خرداد ماه در کرمان به مصاف مس این شهر که صدرنشین لیگ دسته یک است، می رود.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ورزشگاه پارس شیراز  به مصاف تیم استقلال ملاثانی اهواز می رود.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دو می شوند.

جواد نکو نام سرمربی تیم قشقایی در پایان بازی مقابل تیم قشقایی با خبرنگاران مصاحبه نکرد، این بر خلاف قانون لیگ فوتبال است که حتما مربیان تیم ها باید با خبرنگاران مصاحبه کنند.

منبع: ایرنا