عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه با بیان اینکه تمامی حوزه های امتحانی قبل و بعد از امتحان ضدعفونی و گندزدایی می شوند از شهرداری ، شبکه بهداشت و ادارات این شهرستان خواست با آموزش و پرورش حمیدیه برای ضد عفونی حوزه های امتحانی همکاری کنند. به گزارش ایرنا شاهین هاشمی پنجشنبه در نشست شورای آموزش […]

عصر خوزستان:

فرماندار: ادارات و شبکه بهداشت در ضدعفونی مدارس حمیدیه همکاری کنند

اهواز-ایرنا- فرماندار حمیدیه با بیان اینکه تمامی حوزه های امتحانی قبل و بعد از امتحان ضدعفونی و گندزدایی می شوند از شهرداری ، شبکه بهداشت و ادارات این شهرستان خواست با آموزش و پرورش حمیدیه برای ضد عفونی حوزه های امتحانی همکاری کنند.

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه بیان کرد: دانش آموزان و خانواده های آن ها اطمینان داشته باشند که امتحانات نهایی در کمال آرامش و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نکات پیشگیرانه برگزار خواهد شد.

وی گفت: خانواده ها ضمن توصیه به فرزندان خود برای رعایت پروتکل های بهداشتی، فضایی را فراهم کنند تا دانش آموزان بدون استرس امتحان بدهند.

فرماندار حمیدیه افزود: مراقبان بهداشتی حوزه ها و مدیران مدارس در خصوص نظارت بر رعایت هر چه دقیقتر پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی و گندزدایی محل برگزاری امتحانات و سرویس های بهداشتی اهتمام ویژه داشته و بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی نظارت دقیق دارند.

هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های امتحانی گفت: رعایت فاصله حداقل ۲ متری میان صندلی‌های دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: قبل از فرا رسیدن سال تحصیلی جدید مدارس در دست ساخت همچنین عملیات تعمیر و تجهیز مدارس فرسوده شهرستان حمیدیه باید انجام شود.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری در حال برگزاری است.

شهرستان حمیدیه در غرب استان و ۲۵ کیلومتری اهواز قرار دارد و وضعیت کرونا در این شهرستان زرد است.

منبع: ایرنا