عصر خوزستان: اهواز – ایرنا- فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نهضت خدمت مومنانه به محرومان استان بی وقفه ادامه دارد و تاکنون ۱۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شده است. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان در اهواز اظهار داشت: بسته‌های معیشتی که […]

عصر خوزستان:

نهضت خدمت مومنانه به محرومان خوزستان بی وقفه ادامه دارد

اهواز – ایرنا- فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نهضت خدمت مومنانه به محرومان استان بی وقفه ادامه دارد و تاکنون ۱۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان در اهواز اظهار داشت: بسته‌های معیشتی که در راستای طرح سردار سلیمانی و مقابله با ویروس کرونا توزیع شده و در زمینه رفع مشکلات معیشتی مردم استان بسیار موثر بوده اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همچنین یکی دیگر از اقدامات مهم برای کمک به نیازمندان، تعمیر لوازم سرمایشی است که با توجه به شرایط تابستان در استان بسیاری از مردم با مشکلات جدی مواجه هستند که در این رزمایش ۲۳ هزار نفر از جهادگران خوزستان برای تعمیر لوازم سرمایشی وارد میدان شدند و این خدمت می تواند کمک شایانی به  محرومان باشد.

وی بیان کرد: این رزمایش به مدت سه ماه اجرا می شود و امید است بتوانیم در این زمینه نیز مانند سایر طرح‌های حمایتی به خوبی عمل کنیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت:جهادگران گمنام بسیجی داوطلبانه برای این امر خیرخواهانه وارد میدان شدند و در نقاط مختلف استان پای کار هستند و این خدمات همچنان ادامه دارد.

همچنین رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: باتوجه به مناسبت های مختلف ، پیش بینی شده که به صورت میانگین هر دو هفته یک بار یک رزمایش در مرکز استان و متناسب آن در شهرستانها به صورت متمرکز برگزار شود تا بتوانیم مشکلات و دغدغه های مردن را به حداقل برسانیم.

سرهنگ یونس زبیدی افزود: گروه های جهادی ماه ها است که در زمینه کمک به مناطق محروم پای کار هستند و بسته های معیشتی نیز طبق نیاز سنجی‌ها به محرومین تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: شاخص‌ترین خدمت ما به مناطق محروم، رزمایش تعمیر منازل بود که در مرحله قبل انجام شد؛ در این طرح حدود ۱۲ هزار نیروی جهادی سازماندهی شدند و همزمان در سطح استان پای کار بودند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: رزمایش ۲۳ هزار نفری گروه های جهادی نیز به یاد ۲۳ هزار شهید استان خوزستان در دوران دفاع نقدس آغاز شد وشعار رزمایش این است که در تابستان ۱۴۰۰ هیچ خانواده محرومی بدون وسیله سرمایشی نخواهد بود.

رزمایش۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان برای کمک به محرومان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان اهواز آغاز شد.

همچنین در این رزمایش بیش از ۶ هزار بسته معیشتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر استان خوزستان به همت سپاه ولیعصر(عج) و سازمان بسیج سازندگی استان تهیه و  بین نیازمندان توزیع شد.

این بسته های معیشتی هر یک به ارزش پنج میلیون ریال بوده که توزیع آن در سطح مناطق مختلف استان توسط گروه های جهادی و بسیج آغاز شده است.

منبع: ایرنا