اجرای عملیات زیرسازی و آماده سازی آسفالت نوار حفاری در سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز
 
  اجرای عملیات زیرسازی و آماده سازی آسفالت نوار حفاری در سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان: اجرای عملیات زیرسازی و آماده‌سازی آسفالت نوار حفاری واقع در خیابان الهام و خیابان ۱۸ غربی کیان آباد در حال انجام است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی گفت : در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان، طرح ساماندهی و رفع معضلات ترافیکی و بهسازی نوار حفاری آسفالت معابر سطح […]

عصر خوزستان:


اجرای عملیات زیرسازی و آماده‌سازی آسفالت نوار حفاری واقع در خیابان الهام و خیابان ۱۸ غربی کیان آباد در حال انجام است.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی گفت : در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان، طرح ساماندهی و رفع معضلات ترافیکی و بهسازی نوار حفاری آسفالت معابر سطح منطقه به ترتیب اولویت و طبق برنامه ریزی کامل همچنان تداوم داشته و بسیاری از محلات در این طرح قرار گرفته اند.
مدیر منطقه دو افزود: علی رغم هزینه‌های مضاعف تحمیل شده بر این شهرداری و عدم انجام تعهدات ادارات خدمات رسان، اما به منظور حل مشکلات روزمره شهروندان و کسب رضایت عمومی، اقدام به تسطیح نوارهای حفاری موجود در سطح معابر منطقه دو نمودیم.

وی در ادامه بیان داشت: در ادامه انجام فعالیتهای عمرانی در سطح شهر و تأمین زیرساختهای شهری، طی هفته‌های اخیر عملیات لکه‌گیری، آسفالت معابر، جدولگذاری و پیاده‌روسازی در سطح منطقه دو در جهت ساماندهی و بهسازی معابر صورت گرفته است.