اجرای 15 عملیات اطفا حریق و امدادی در 24 ساعت گذشته
 
  اجرای 15 عملیات اطفا حریق و امدادی در 24 ساعت گذشته

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 15 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 59 […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 15 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 59 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق کافی شاپ در منطقه زویه 2 اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را اتصال برق نور مخفی درون سقف کاذب عنوان کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند. ضمن اینکه حریق در اتاق خواب منزل مسکونی ساعت سه و 52 دقیقه در منطقه فرهنگ شهر که به علت بی احتیاطی و افتادن شی آتش زا بر روی اثاثیه رخ داده بود توسط آتش نشانان به وسیله 2 رشته لوله آبرسان مهار شد.
قنبری توضیح داد: آتش نشانان سه عملیات اطفا حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه بهارستان ، کیانشهر، بلوارقدس و سه عملیات اطفا حریق ترانس برق در منطقه کیانپارس خیابان میهن غربی ، سه راه تپه و کیانپارس خیابان خرداد را با تلاش همه جانبه انجام دادند.
وی با اشاره به اطفا حریق خودرو دوو ساعت 11 و هشت دقیقه در مسیر بلوار پاسداران به علت اتصال برق خودرو توسط آتش نشانان تصریح کرد: حریق منزل مسکونی ساعت 14 و 12 دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان حجت به علت اتصال برق کولر پنجره ای با عکس العمل سریع آتش نشانان اطفا شد.
قنبری در ادامه به واژگونی خودرو پراید ساعت 15 و 11 دقیقه در مسیر اتوبان سیاحی اشاره و بیان کرد: این حادثه منجر به مصدومیت 2 سرنشین 14 و 9 ساله خودرو پراید شد و آتش نشانان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر ، تجهیزات برش و نجات مصدومین را از اقاتک خودرو خارج و به اورژانس 115 تحویل دادند و سپس خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.
وی به اعزام آتش نشانان ساعت 16 و 5 دقیقه در کوی ملت خیابان اصلی مریم اشاره و بیان کرد: در محل حادثه آتش نشانان با یک مرد 20 ساله که در اقدام به سرقت کابل برق دچار برق گرفتگی شده بود مواجه شدند و پس از ایمن سازی محل حادثه وی را به اورژانس 115 تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در کابین آسانسور در بیمارستان مهر و عملیات نجات افراد محبوس در مجتمع مسکونی در مناطق کیان آباد، و فاز یک پادادشهر 6 شهروند را نجات دادند.