عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرمانداردشت آزادگان گفت : ۱۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است. حمید سیلاوی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باتوجه به افزایش جمعیت ،توسعه مناطق همچنین برای جلوگیری از تجمع افراد در شعب اخذ رای نسبت به […]

عصر خوزستان:

۱۳۴ شعبه اخذ رای برای شهرستان دشت آزادگان پیش بینی شد

اهواز-ایرنا- فرمانداردشت آزادگان گفت : ۱۳۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است.

حمید سیلاوی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باتوجه به افزایش جمعیت ،توسعه مناطق همچنین برای جلوگیری از تجمع افراد در شعب اخذ رای نسبت به انتخابات دوره قبل تعداد ۹ شعبه به تعداد شعب اخذ رای این شهرستان اضافه شده است.

وی گفت: برای شهر سوسنگرد۴۸شعبه، شهر بستان هفت شعبه همچنین برای شهرهای ابوحمیظه وکوت سیدنعیم هرکدام پنج شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

سیلاوی ادامه داد: در بخش روستایی نیز در سطح روستاهای این شهرستان در بخش بستان ۱۲شعبه و در سطح روستاهای بخش مرکزی نیز۵۷ شعبه رای گیری پیش بینی شده است.
فرماندار دشت آزادگان افزود:درجهت رفاه حال مردم شعب اخذ رای در مناطقی پیش بینی شده اند که علاوه بر سهولت دسترسی از لحاظ امکانات نیز شرایط لازم را داشته باشد.

افراد واجد شرکت در انتخابات در شهرستان دشت آزادگان  ۷۵ هزار و ۱۲۷ نفر وتعداد رای اولی ها نیز۲ هزار و ۳۰۵ نفر است.

۲۸ خردادماه امسال ۲ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می شود.

منبع: ایرنا