ارائه تخفیف صدور پروانه ساختمانی به مراجعین و متقاضیان شهرداری منطقه۳
 
  ارائه تخفیف صدور پروانه ساختمانی به مراجعین و متقاضیان شهرداری منطقه۳

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه۳ اهواز از اعمال ‌مکانیزم های تشویقی و ارائه ۳۰درصد تخفیف صدور پروانه ساختمانی تا نیمه خرداد ماه خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳،فرزین حاتمی مدیر منطقه گفت: بسته‌های تشویقی مالی به عنوان مشوقی مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان برای مشارکت در نوسازی و بهسازی شهر با تائید […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه۳ اهواز از اعمال ‌مکانیزم های تشویقی و ارائه ۳۰درصد تخفیف صدور پروانه ساختمانی تا نیمه خرداد ماه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳،فرزین حاتمی مدیر منطقه گفت: بسته‌های تشویقی مالی به عنوان مشوقی مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان برای مشارکت در نوسازی و بهسازی شهر با تائید و تصویب شورای اسلامی شهر اهواز در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از مراجعین و متقاضیان صدور پروانه ساختمانی، با توجه به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر اهواز ، این منطقه از شهرداری بسته‌های تشویقی با ۳۰ درصد تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی تا نیمه خرداد ماه، ۲۵ درصد تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی تا نیمه تیر ماه و ۲۰ درصد تخفیف صدور پروانه ساختمانی تا پانزده خرداد ماه سال جاری به شهروندان گرامی ارائه می‌کند.

وی همکاری شهروندان را لازمه توسعه خدمات رسانی به شهر و ساخت یک شهر خوب دانست و گفت: مدیریت شهری بسترهای تحقق این امر را فراهم کرده است تا شهروندان با سهولت بیشتری بتوانند نسبت به نوسازی بناها و ساخت و سازهای مناسب خود اقدام کنند.