اکیپ لکه گیر سطوح آسفالتی در سطح معابر منطقه۳ فعال است
 
  اکیپ لکه گیر سطوح آسفالتی در سطح معابر منطقه۳ فعال است

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از فعال بودن و استمرار عملیات ترمیم و لکه گیری سطوح آسفالتی در معابر سطح منطقه خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : با هدف تسهیل در عبور و مرور شهری و تامین […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از فعال بودن و استمرار عملیات ترمیم و لکه گیری سطوح آسفالتی در معابر سطح منطقه خبر داد .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : با هدف تسهیل در عبور و مرور شهری و تامین آسایش شهروندان، ترمیم و لکه گیری سطوح فرسوده آسفالتی به روش اصولی در حال انجام است .
وی گفت : به همین منظور طی بررسی خیابان های اصلی و فرعی ، برنامه ریزی و اقدام لازم در جهت رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت آسفالت در دستور کاری حوزه فنی قرار گرفته است .
مدیر منطقه ۳ اذعان داشت ، هم اکنون دو اکیپ آسفالت بطور جداگانه و همزمان با در ورودی شهر اهواز از سمت مسجد سلیمان در اطراف میدان علی ابن مهزیار و همچنین کمربندی بلوار فتح در حال کار ترمیم سطوح آسفالتی هستند.
وی دامه داد: علاوه بر این اقدام نیز ، کار لکه گیری سطوح آسفالتی بطور امانی و با تلاش شبانه روزی اکیپ لکه گیر حوزه خدمات شهری نیز مشغول فعالیت و رسیدگی به درخواست ها طبق سامانه ۱۳۷ در معابر اصلی و فرعی سطح این منطقه از شهرداریست.