برگزاری جلسه بررسی مشکلات و چالش های ترافیکی سازمان پایانه ها با پلیس راهور اهواز
 
  برگزاری جلسه بررسی مشکلات و چالش های ترافیکی سازمان پایانه ها با پلیس راهور اهواز

عصر خوزستان: به گزارش واحد ارتباطات سازمان پایانه های شهرداری اهواز،  این جلسه با حضور کیانی قلعه سردی مدیرعامل سازمان ، مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک ، جناب سرهنگ رحیمی رئیس پلیس راهور اهواز و جمعی از کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک و معاونین سازمان در دفتر مدیرعامل سازمان برگزار شد […]

عصر خوزستان:

به گزارش واحد ارتباطات سازمان پایانه های شهرداری اهواز،  این جلسه با حضور کیانی قلعه سردی مدیرعامل سازمان ، مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک ، جناب سرهنگ رحیمی رئیس پلیس راهور اهواز و جمعی از کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک و معاونین سازمان در دفتر مدیرعامل سازمان برگزار شد .

در این جلسه مدیرعامل سازمان به بیان چالش ها و گره های ترافیکی موجود و موضوع مسافربر های شخصی اطراف ورودی پایانه ها را  مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

حسین کیانی قلعه سردی مدیرعامل سازمان با بیان این مطلب که برگزاری مستمر این گونه جلسات می تواند نقش بسزایی در برطرف نمودن مشکلات ترافیکی در ورودی های پایانه ها و پارکینگ های سطح شهر اهواز خواهد داشت.

در این دیدار سرهنگ رحیمی  نیز ضمن تاکید بر گسترش همکاری و تعامل مواردی را در خصوص ارتقاء سطح ترلفیکی و بهبود وضعیت موجود ارایه نمودند.