تخفیف 30 درصدی متقاضیان صدور پروانه ساختمانی ویژه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۰
 
  تخفیف 30 درصدی متقاضیان صدور پروانه ساختمانی ویژه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۰

عصر خوزستان: مدیر منطقه 5 از بسته های تشویقی مالی شهرداری به عنوان مشوقی مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور مشارکت در امر نوسازی و بهسازی ابنیه فرسوده یاد کرد و از ارائه تخفیف 30 درصدی صدور پروانه ساختمانی خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز ؛ قضاوی زاده مدیر […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه 5 از بسته های تشویقی مالی شهرداری به عنوان مشوقی مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور مشارکت در امر نوسازی و بهسازی ابنیه فرسوده یاد کرد و از ارائه تخفیف 30 درصدی صدور پروانه ساختمانی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز ؛ قضاوی زاده مدیر منطقه اظهار داشت: شهرداری در راستای حمایت از شهروندان در امر نوسازی بافت فرسوده شهری، ضمن استفاده از بندهای قانونی و مصوبات شورای اسلامی ، تخفیف ۳۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی تا ۱۵ خرداد ماه ، تخفیف ۲۵ درصدی تا ۱۵ تیرماه و در پایان اعمال تخفیف ۲۰ درصدی تا مرداد ماه ۱۴۰۰  به شهروندان گرامی ارائه می نماید.

قضاوی زاده گفت: همکاری شهروندان را لازمه نوسازی و ساخت یک شهر ایده آل دانست و گفت: مدیریت شهری بسترهای تحقق این امر را فراهم کرده است تا شهروندان به سهولت بتوانند نسبت به نوسازی بناهای فرسوده خود اقدام کنند.