عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار شوشتر گفت: واکسن های تزریقی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند و انتظار می رود شهروندان نسبت به تزریق آن جدیت و همکاری بیشتری داشته باشند. حسین پنبه دانه پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه رده سنی برای تزریق واکسن […]

عصر خوزستان:

فرماندار شوشتر:شهروندان نسبت تزریق به واکسن همکاری بیشتری داشته باشند

اهواز-ایرنا- فرماندار شوشتر گفت: واکسن های تزریقی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند و انتظار می رود شهروندان نسبت به تزریق آن جدیت و همکاری بیشتری داشته باشند.

حسین پنبه دانه پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه رده سنی برای تزریق واکسن در نظر گرفته شده انتظار می رود شهروندان همکاری بیشتری داشته باشند تا دیگر رده های سنی نیز طبق برنامه زمان بندی ، علیه این بیماری واکسینه شوند.

وی افزود: از شهروندان انتظار می رود  جهت عبور از شرایط کنونی و کنترل ویروس با کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونا داشته باشند.

رییس شورای سلامت شهرستان شوشتر ادامه داد: هر چه شهروندانی که مشمول رده سنی اعلام شده هستند در اجرای واکسیناسیون کم کاری کنند باعث می شود تا رده‌های سنی بعدی دیرتر واکسینه شوند و کنترل شرایط با سختی روبرو شود.

وی گفت: از مردم انتظار داریم همان طوری که در طول زمان همه گیری کرونا تا به امروز همراهی خوبی داشتند همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند.

به گزارش ایرنا سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی https://salamat.gov.ir هفته قبل آغاز به کار کرد و  در مرحله نخست متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن ( افراد بالای ۸۰ سال) که که واکسن کرونا دریافت نکرده‌ بودند ‌یا از طریق خانه‌های بهداشت تماسی با آنها برای واکسیناسیون گرفته نشده بود، ثبت نام کردند.

منبع: ایرنا