اصلاح و رنگ آمیزی 20 قبر مطهر شهدای گلزار آرامستان ها
 
  اصلاح و رنگ آمیزی 20 قبر مطهر شهدای گلزار آرامستان ها

عصر خوزستان: با حضور گروه پویش مردمی حرم شهدای اهواز، خدمات رسانی به قبور مطهر شهدا در قالب شست و شو و اصلاح رنگ قبور مطهر شهدا انجام شد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان در این زمینه اظهار داشت: طبق اعلام اخبار قبلی در خصوص حضور […]

عصر خوزستان:

با حضور گروه پویش مردمی حرم شهدای اهواز، خدمات رسانی به قبور مطهر شهدا در قالب شست و شو و اصلاح رنگ قبور مطهر شهدا انجام شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان در این زمینه اظهار داشت: طبق اعلام اخبار قبلی در خصوص حضور پرشور گروه های جهادی و پویش های مردمی در گلزار شهدا، روز گذشته پویش مردمی حرم شهدای اهواز در گلزار شهدا حضور یافت.
وی با اشاره به این که این پویش مردمی به صورت هفتگی در گلزار شهدا حضور می یابد، ادامه داد: از جمله کارهای تعریف شده توسط سازمان که برعهده ی این پویش است، رسوب زدایی و رنگ آمیزی نوشته های کمرنگ شده بر سر قبور مطهر شهدا می باشد.
خنافره با اعلام این که بسیاری از خانواده های شهدا بابت توجه سازمان و گروه های خودجوش مردمی به قبور مطهر شهدا تقدیر و تشکر نموده اند، تاکید کرد: چنین برنامه هایی جزو امورات ثابت سازمان است که به صورت جدی دنبال می شود.
رئیس سازمان آرامستان ها در پایان ابراز داشت: روز گذشته نزدیک به 20 قبر مطهر شهدا در قطعه 2 و شهدای مدافع حرم مورد بازبینی و رنگ آمیزی قرار گرفت.