بازسازی و رنگ آمیزی وسایل تندرستی در سطح منطقه ۲
 
  بازسازی و رنگ آمیزی وسایل تندرستی در سطح منطقه ۲

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از بازسازی و رنگ امیزی ست تندرستی در سطح منطقه توسط خدمات شهری خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی گفت: توجه روزافزون جامعه به فعالیتهای جسمانی و توسعه و ارتقا فرهنگ سلامتی و تندرستی موجب شده تا توجه هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی متولی […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از بازسازی و رنگ امیزی ست تندرستی در سطح منطقه توسط خدمات شهری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی گفت: توجه روزافزون جامعه به فعالیتهای جسمانی و توسعه و ارتقا فرهنگ سلامتی و تندرستی موجب شده تا توجه هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی متولی خدمات عمومی، به تجهیز اماکن و فضای همگانی مورد استفاده آحاد مردم نظیر پارک ها و فضای سبز شهرها به وسایل و تجهیزات ورزشی جلب شود.

ایشان عنوان نمود: این رویکرد جلب نظر و ایجاد انگیزه هرچه بیشتر برای مردم در سنین مختلف را جهت انجام فعالیت های ورزشی فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه ایجاد ایستگاههای ورزشی باعث روی آوردن مردم جامعه به ورزش می شود، گفت: نسبت به آموزش مردم برای استفاده درست از امکانات، اقدام چندانی صورت نمی گیرد.
ایشان در خاتمه یادآور شد: فرهنگسازی برای استفاده از امکانات عمومی که حق استفاده آن برای تمام شهروندان تعریف شده است مانع از خرابی و ناکارآمدی این وسایل خواهد شد و عمر مفید آن را افزایش خواهد داد.