در بازدید از مناطق یک و دو مطرح شد: پاکسازی کلی سواحل رودخانه کارون
 
  در بازدید از مناطق یک و دو مطرح شد: پاکسازی کلی سواحل رودخانه کارون

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ در بازدیدی که با حضور سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل این سازمان، مسئولین فضای سبز و نواحی چهارگانه مناطق یک و دو و همچنین ناظرین فضای سبز از سواحل رودخانه کارون در محدوده مناطق یک و دو انجام شد، لزوم پاکسازی […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ در بازدیدی که با حضور سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل این سازمان، مسئولین فضای سبز و نواحی چهارگانه مناطق یک و دو و همچنین ناظرین فضای سبز از سواحل رودخانه کارون در محدوده مناطق یک و دو انجام شد، لزوم پاکسازی کلی فضای سبز ساحل مطرح گردید.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: حسب دستور شهردار اهواز مبنی بر رسیدگی به فضای سبز و احیاء آن، بازدیدی با حضور مسئولین فضای سبز مناطق یک و دو از سواحل رودخانه کارون صورت گرفت.
وی با تاکید بر اینکه فضای سبز این سواحل باید پاکسازی و احیا شوند، افزود: هرس، بوته کنی و حذف گیاهان خودرو از اقداماتی است که باید در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود.
ایشان همچنین با اشاره به حاشیه زنی و حذف علف های زائد، خواستار شد: شستشو و پاکسازی پله ها و پیاده روهای دسترسی به ساحل و همچنین رنگ آمیزی سکوهای بتنی و زیباسازی ساحل در هر منطقه باید سریعاً انجام گردد.
سید رشید شجاعی نژاد تغییر الوگی کشت را یکی از اولویت های مسئولین فضای سبز قلمداد کرد و گفت: تغییر الگوی کشت و استفاده از گیاهان پوششی و درختچه های گلدار و استفاده از درختان بومی منطقه، یکی از مهمترین اقدامات و مورد تاکید شهردار اهواز می باشد.
این مقام مسئول در پایان بازدید خود از سواحل و فضای سبز مناطق یک و دو، خاطرنشان کرد: پیروی از دستور العمل آبیاری شبانه و آبیاری در ساعات خنک روز، یکی از موارد مهمی است که ضرورت دارد از سوی مسئولین فضای سبز انجام شود و حسب دستور شهردار اهواز در صورت عدم رعایت دستورالعمل با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد. لازم به ذکر است مشکلات آب خام، اتصلات شبکه آب خام و لایروبی ایستگاه های پمپاژ بایستی در اسرع وقت رفع گردد.