عصر خوزستان: دزفول- ایرنا – سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: سایت پروازی پاراگلایدر شهید علی صفابخش گتوند پس از چند روز تعطیلی بازگشایی شد. کریم عسکرنیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایت پروازی پاراگلایدر شهید صفابخش شهرستان گتوند به علت مرگ یک خلبان بر اثر سقوط از […]

عصر خوزستان:

فعالیت سایت پروازی پاراگلایدر گتوند از سرگرفته شد

دزفول- ایرنا – سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: سایت پروازی پاراگلایدر شهید علی صفابخش گتوند پس از چند روز تعطیلی بازگشایی شد.

کریم عسکرنیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایت پروازی پاراگلایدر شهید صفابخش شهرستان گتوند به علت مرگ یک خلبان بر اثر سقوط از ارتفاع و مکاتبه مسوول کمیته ورزش‌های هوایی شهرستان گتوند با اداره ورزش و جوانان برای تعطیلی و ابراز همدردی با خانواده وی از ۲۱ اردیبهشت ماه تعطیل شده بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این خلبان پاراگلایدر گفت: خلبانان پاراگلایدر برای فعالیت در سایت پروازی شهید صفابخش شهرستان‌ گتوند حتما برای اخذ مجوز به اداره ورزش و جوانان مراجعه کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ گتوند اظهارداشت: رفع مشکلات این سایت در برنامه‌های اداره ورزش و جوانان است.

به گزارش ایرنا نوزدهم اردیبهشت بر اثر سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات سایت پروازی گتوند مهدی محمدزاده خلبان پاراگلایدر ۳۰ ساله فوت کرد.

آیین یادبود زنده یاد محمدزاده روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با حضورمسوولان شهرستان‌ گتوند، جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان در سایت پروازی شهیدعلی صفابخش گتوند برگزار شد.

در این آیین ضمن گل ریزان، قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره این ورزشکار، چند اصله نهال نیز به یاد وی در این سایت کاشته شد.

سایت پروازی شهید صفابخش گتوند واقع در پنج کیلومتری شمال غرب شهر گتوند از سایت‌های پروازی نمونه خوزستان است که اسفند ۹۱ بهره‌برداری شد.

این سایت پروازی به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب از ظرفیت بالایی برای انواع ورزش‌های هوایی برخوردار است.

منبع: ایرنا