لکه گیری آسفالت در سطح منطقه یک شهرداری اهواز .
 
  لکه گیری آسفالت در سطح منطقه یک شهرداری اهواز .

عصر خوزستان: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عملیات روکش آسفالت در سطح نواحی محدوده شهرداری منطقه یک اجرا شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز ، یاسین کاوه پور مدیر منطقه گفت: در راستای بهسازی معابر شهری و جهت رفاه حال شهروندان عملیات تخریب آسفالت فرسوده و اجرای زیرسازی مناسب با اساس […]

عصر خوزستان:

در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عملیات روکش آسفالت در سطح نواحی محدوده شهرداری منطقه یک اجرا شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز ، یاسین کاوه پور مدیر منطقه گفت: در راستای بهسازی معابر شهری و جهت رفاه حال شهروندان عملیات تخریب آسفالت فرسوده و اجرای زیرسازی مناسب با اساس و کوبیدن آن و در نهایت قیرپاشی و آسفالت در سطح ناحیه ۳ (کوی جمهوری ) و ناحیه ویژه (مرکز شهر) اجرا شد.

کاوه پور افزود: این عملیات به همت و نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا شد که در روزهای آینده شاهد آسفالت دیگر معابر نواحی در سطح منطقه خواهیم بود.

وی هدف از انجام اين عمليات را پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی با توجه به فرسایش و تخریب آسفالت در اين معبر دانست و ادامه داد : اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری و جدول‌گذاری معابر از جمله اولویت‌هایی است که حوزه عمران شهرداری با جدیت به دنبال انجام آن است.

گفتنی است در چند روز اخیر چندین خیابان از سطح منطقه لکه گیری شد.