لکه گیری آسفالت معابر سطح ناحیه ویژه
 
  لکه گیری آسفالت معابر سطح ناحیه ویژه

عصر خوزستان: با هدف تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان و جلوگیری از تخریب آسفالت، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در سطح منطقه انجام گرفت. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: روند اجرای فعالیت های عمرانی منطقه با رویکرد تحقق […]

عصر خوزستان:

با هدف تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان و جلوگیری از تخریب آسفالت، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در سطح منطقه انجام گرفت.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: روند اجرای فعالیت های عمرانی منطقه با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات با عنوان خدمات محله ای در راستای تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت مندی شهروندان است.

وی افزود: بنا بر نیازسنجی کارشناسی حوزه معاونت فنی و عمرانی و اولویت بندی ها و درخواست های شهروندان در ملاقات های مردمی، اقدام به روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری شده، رفع نقاط آبگیر در خیابان های اصلی و فرعی و معابر و کوچه های سطح منطقه شد.

مدیر منطقه گفت: با اشاره به اینکه بهسازی، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری می باشد، افزود: در این راستا شهرداری برای جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را طبق برنامه ریزی های قبلی و با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت می نماید.

کاوه پور در آخر عنوان کرد: عملیات لکه گیری آسفالت توسط اکیپ آسفالت و با نظارت حوزه فنی و عمرانی شهرداری و با هدف رسیدگی به مطالبات شهروندان و بر طبق اولویت بندی و نیاز هر معبر یا مسیر انجام شده است.