اجرای عملیات خط کشی عابرپیاده در سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز
 
  اجرای عملیات خط کشی عابرپیاده در سطح منطقه ۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی گفت:از جمله مهمترین انواع خط کشی ترافیکی عرضى، خط کشی عابر پیاده است. اجراى خط کشی ترافیکی عابر پیاده به منظور افزایش ایمنى عابر پیاده در گذر عرضى از سطح سواره رو و توجه بیشتر رانندگان به این مهم است.  ایشان عنوان کرد: استفاده از انواع خط […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی گفت:از جمله مهمترین انواع خط کشی ترافیکی عرضى، خط کشی عابر پیاده است. اجراى خط کشی ترافیکی عابر پیاده به منظور افزایش ایمنى عابر پیاده در گذر عرضى از سطح سواره رو و توجه بیشتر رانندگان به این مهم است. 

ایشان عنوان کرد: استفاده از انواع خط کشی عابر پیاده نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ امنیت عابران در خیابان‌ها ایفا می‌کند. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که کارایی انواع خط عابر پیاده زمانی چشم گیر خواهد بود که مردم و رانندگان تمامی قوانین مربوط به این خط کشی‌های مهم را رعایت کنند.

مدیرمنطقه دو در خاتمه افزود: در راستای ساماندهی شبکه معابر، توجه شهروندان به خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی ، کاهش سوانح رانندگی ، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک با تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، خط کشی معابر در سطح منطقه ادامه دارد.