بررسی مشکلات و چالش های سازمان تاکسیرانی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز
 
  بررسی مشکلات و چالش های سازمان تاکسیرانی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز

عصر خوزستان: جلسه ای به منظور بررسی مشکلات و بهبود عملکرد سازمان تاکسیرانی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، […]

عصر خوزستان:

جلسه ای به منظور بررسی مشکلات و بهبود عملکرد سازمان تاکسیرانی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز، نماینده فرمانداری اهواز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل، به منظور بررسی مشکلات و بهبود عملکرد سازمان تاکسیرانی در محل آن سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ضمن اشاره به استفاده از خودروهای گشت بازرسی جهت رسیدگی به شکایات و انتقادات شهروندان، گزارش کلی از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان را ارائه نمود و اطمینان داد این سازمان تمام تلاش خود را در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی و خارج کردن تاکسی های فرسوده به کار گیرد.

در ادامه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز تصریح کرد: هر چه سریعتر تعداد خطوط و ایستگاه های تاکسی در سطح شهر بررسی و تعداد موارد مورد نیاز اعلام گردد؛ همچنین لیستی از تعداد تاکسی های فعال و غیرفعال بر اساس نوع خودرو و مدل تهیه و به این معاونت ارائه شود.

عبدالامیر مجدم اضافه کرد: می بایست سازمان تاکسیرانی اقدامات لازم را در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی از طریق اتحادیه تاکسیرانی کل کشور، مدیر کل حمل و نقل عمومی وزارت کشور و سازمان های مربوطه انجام داده و نسبت به حل مشکلات مربوط به خوردوهای ویژه فرودگاه، تمدید پروانه ده راننده تاکسی فرودگاه و بیمه نمودن رانندگان فعال، اقدام نماید.

مجدم افزود: مدیرعامل سازمان در اسرع وقت راهکار مناسبی جهت فعال نمودن ایستگاه های سطح شهر ارائه نموده و به روز رسانی و هوشمند سازی ایستگاه ها و تاکسی ها را در دستور کار سازمان قرار دهد.

در پایان رئیس پلیس کلانشهر اهواز با اشاره به مشکلات زیرساخت ها اظهار داشت: جهت ساماندهی ایستگاه ها و خطوط تاکسیرانی و نیز حل مشکلات و معضلات موجود، باید هر چه سریعتر مطالعات دقیق، توسط مشاورین ذیصلاح صورت گیرد.