بررسی مشکلات و چالش های سازمان پایانه های مسافربری با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز
 
  بررسی مشکلات و چالش های سازمان پایانه های مسافربری با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز

عصر خوزستان: جلسه ای به منظور بررسی مشکلات و چالش های سازمان پایانه های مسافربری با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز در راستای پیشبرد و بهسازی سازمان پایانه ها برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای […]

عصر خوزستان:

جلسه ای به منظور بررسی مشکلات و چالش های سازمان پایانه های مسافربری با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز در راستای پیشبرد و بهسازی سازمان پایانه ها برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز، مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری و دیگر اعضاء، به منظور بررسی مشکلات و چالش های سازمان در محل آن سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل سازمان پایانه ها، گزارش کلی از اقدامات صورت گرفته ارائه نمود و خاطر نشان کرد در تلاش هستیم چالش های پیش روی این سازمان در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود. 

در ادامه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز تصریح کرد: هر چه سریعتر لیستی از کلیه پارکینگ ها با مشخص نمودن محل، ظرفیت و وضعیت قرارداد آنها تهیه و به این معاونت ارسال شود؛ همچنین برنامه زمانبندی کارهای اجرایی و خدماتی ترمینال های سطح شهر و گزارشی از مراکز معاینه فنی، تعداد پذیرش و وضعیت قراردادهای آنها نیز، تهیه و به صورت مکتوب در جلسه آتی مطرح گردد.

عبدالامیر مجدم اضافه کرد: سازمان پایانه های مسافربری می بایست نسبت به ساماندهی توقفگاه های ماشین آلات سنگین و نیز محل فروش مصالح سیار اقدام نموده و به منظور تجمیع پایانه ها از سطح شهر، پروژه ساخت و بهره برداری پایانه بزرگ شهر را با جدیت پیگیری نماید.

در پایان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: سازمان پایانه ها در اسرع وقت چالش های مشترک بین سازمان و پلیس راهور را شناسایی و به پلیس راهور اعلام نماید.