برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت کنترل ترافیک شهرداری اهواز
 
  برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت کنترل ترافیک شهرداری اهواز

عصر خوزستان: مراسم تودیع و معارفه مدیریت کنترل ترافیک شهرداری اهواز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران ستادی و کارشناسان، در سالن جلسات مدیریت کنترل ترافیک برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، عبدالامیر مجدم در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم […]

عصر خوزستان:

مراسم تودیع و معارفه مدیریت کنترل ترافیک شهرداری اهواز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران ستادی و کارشناسان، در سالن جلسات مدیریت کنترل ترافیک برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، عبدالامیر مجدم در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار، از خدمات ارزنده و تلاش های ارزشمند علی اصغر اخلاصی نیا مدیر پیشین کنترل ترافیک، در طول دوره مسئولیت خود، تشکر و قدردانی کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه مجدم، طی سخنانی علی محمدشفیع پور را به عنوان سرپرست مدیریت کنترل ترافیک و نیز حسین سروش را به عنوان معاون ایشان منصوب و ابراز امیدواری کرد که در این مرکز با مدیریت جدید شاهد تغییر و تحولات جدیدی باشیم.

وی اظهار داشت: مدیریت کنترل ترافیک یکی از مدیریت های استراتژیک و شاخص حوزه ترافیک شهرداری است که می بایست توسعه و ارتقاء آن با همت و تلاش همکارانمان در این مدیریت به نحو شایسته محقق شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک در پایان با اشاره به اینکه تغییرات، خصوصاً در سیستم مدیریت، یک امر طبیعی و بدیهی است و قطعاً موجب رشد و پیشرفت یک مجموعه می شود، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید مرکز کنترل ترافیک بیان کرد: امیدوارم در پناه خداوند متعال در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر تلاش نموده و موفق و پیروز باشید.

این مراسم با اهدای لوح به سرپرست مدیریت کنترل ترافیک و معاون این مرکز پایان یافت.