محوطه سازی سطح منطقه ۸ بمناسبت آزادسازی خرمشهر
 
  محوطه سازی سطح منطقه ۸ بمناسبت آزادسازی خرمشهر

عصر خوزستان: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خونین شهر و روز مقاومت و پیروزی سطح منطقه ۸ فضاسازی شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خونین شهر و روز مقاومت و پیروزی شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی نموده است . محمدرضا قنواتی مدیر منطقه […]

عصر خوزستان:

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خونین شهر و روز مقاومت و پیروزی سطح منطقه ۸ فضاسازی شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خونین شهر و روز مقاومت و پیروزی شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی نموده است .

محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ در حاشیه این اقدام اظهار داشت: همزمان با آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان، به منظور فضاسازی معنوی و گرامیداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهرداری منطقه ۸ نسبت به فضاسازی با نصب بنر اقدام نموده است .

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر طی هشت سال دفاع مقدس یک حماسه بسیار بزرگ بود که امید تمام متجاوزان و در رأس آنان رژیم بعث عراق را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد و رزمندگان اسلام در کمال ناباوری و با حداقل تجهیزات نظامی اما با توکل، ایمان به خدا و اطاعت بی‌چون و چرا از حضرت امام‌خمینی (ره) موفق شدند، خرمشهر را با اهدای عزیزترین جوانان و شهدا به آغوش میهن اسلامی برگردانند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی و شکست کنند.