مدیر عامل سازمان پارکها تأکید کرد؛ کارکرد ماشین آلات فضای سبز بر اساس سامانه ردیابی
 
  مدیر عامل سازمان پارکها تأکید کرد؛ کارکرد ماشین آلات فضای سبز بر اساس سامانه ردیابی

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ روز گذشته جلسه ایی با حضور معاون فضای سبز سازمان پارکها، مدیر امور نواحی، ناظران مناطق دو و شش و مسئولین فضای سبز مناطق دو و شش در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد. در این جلسه که پیرو جلسات روزانه با […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ روز گذشته جلسه ایی با حضور معاون فضای سبز سازمان پارکها، مدیر امور نواحی، ناظران مناطق دو و شش و مسئولین فضای سبز مناطق دو و شش در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه که پیرو جلسات روزانه با مسئولین فضای سبز برگزار شد، مقرر گردید: نیروهای شبکار از سوی مناطق دو و شش معرفی و آبیاری شبانه طبق دستور العمل مربوطه که در مورخ اول خرداد ماه سال جاری به منطقه ابلاغ شده است، صورت پذیرد.
آبیاری مناطقی که با بحران آبیاری مواجه هستند یکی دیگر از موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد: کارکرد ماشین آلات فضای سبز تنها از طریق سامانه ردیابی خودرو (GPS) صورت بپذیرد و با پیمانکاری که اقدام به نصب این دستگاه بروی خودروهای خود ننموده اند برخورد قانونی و کارکرد خودروهای آنها از سوی منطقه صفر اعلام گردد.
در پایان شایان ذکر است، حسب دستور شهردار منتخب اهواز در خصوص احیای فضای سبز و رسیدگی به مشکلات آن، جلساتی روزانه با حضور مسئولین فضای سبز و ناظرین این مناطق در سازمان پارکها برگزار می شود.