اکیپ لکه گیر سطوح آسفالتی منطقه۳فعال است
 
  اکیپ لکه گیر سطوح آسفالتی منطقه۳فعال است

عصر خوزستان: عملیات لکه گیری و ترمیم سطوح آسفالتی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه۳ بطور مستمر در حال انجام است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی مدیر منطقه : باهدف ارائه خدمات و پاسخگویی به عمده ترین درخواست شهروندان در زمینه رسیدگی به آسفالت معابر، عملیات بهسازی و لکه گیری معابر در […]

عصر خوزستان:

عملیات لکه گیری و ترمیم سطوح آسفالتی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه۳ بطور مستمر در حال انجام است.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی مدیر منطقه : باهدف ارائه خدمات و پاسخگویی به عمده ترین درخواست شهروندان در زمینه رسیدگی به آسفالت معابر، عملیات بهسازی و لکه گیری معابر در سطح محلات ، به همت اکیپ آسفالت خدماتی منطقه فعال است.
حاتمی با تاکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت ریزی معابر در جهت تسهیل در تردد شهروندان، گفت: این عملیات به صورت جدی و طبق برنامه ریزی و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و بستر سازی توسعه و آبادانی شهر و همچنین در راستای بهسازی خیابانها و معابر در جهت بهبود تردد شهروندان، این منطقه بطور همزمان در حال اقدام به اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان های ایثار کوی زرگان را در حال انجام دارد.