تأکید بر آبیاری شبانه فضای سبز در مناطق هشتگانه
 
  تأکید بر آبیاری شبانه فضای سبز در مناطق هشتگانه

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ ظهر روز گذشته جلسه ای با حضور سید رشید شجاعی مدیر عامل، معاون فضای سبز و پارکها، مسئولین فضای سبز مناطق چهار و پنج و ناظرین فضای سبز این مناطق در سالن جلسات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز برگزار شد. […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ ظهر روز گذشته جلسه ای با حضور سید رشید شجاعی مدیر عامل، معاون فضای سبز و پارکها، مسئولین فضای سبز مناطق چهار و پنج و ناظرین فضای سبز این مناطق در سالن جلسات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز برگزار شد.

این جلسه که پیرو جلسات متمرکز جهت ابلاغ آبیاری شبانه برگزار شد، سید رشید شجاعی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: وحدت رویه و اجرای دستور العمل های ابلاغی از سوی کارشناسان این مجموعه از اولویت های اقدامات فضای سبز می باشد.
وی با تأکید بر لزوم آبیاری شبانه، افزود: انتظار داریم همانطور که از اول خرداد ماه دستور العمل آبیاری شبانه فضای سبز را به مناطق هشتگانه ابلاغ نمودیم، مناطق نیز در اجرای صحیح آن با سازمان همکاری نمایند، زیرا این موضوع یکی از حساسیت های این سازمان و شهردار اهواز در خصوص امر صحیح نگهداری از فضای سبز می باشد.
سید رشید شجاعی نژاد علاوه بر آبیاری شبانه، خواستار اورهال نمودن ایستگاه های پمپاژ آب خام در مناطق چهار و پنج شد و توضیح داد: متاسفانه با پایین رفتن دبی آب رودخانه کارون و به گل نشستن بسیاری از ایستگاه های پمپاژ آب خام در مناطق، موضوع اورهال نمودن ایستگاه ها و لایروبی آنها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
این مقام مسئول با بیان اینکه آبیاری را از مناطق بحران زده شروع کنید، تصریح کرد: برنامه ریزی توسط مسئولین فضای سبز در مناطق صورت بگیرد تا فضاهای سبزی که بعلت عدم آبیاری و گرمای شدید هوا رو به خشکی و زردی چمن می روند، شروع شود.
در پایان مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز ذکر کرد: حسب دستور شهردار منتخب در خصوص احیای فضای سبز کلانشهر اهواز و رسیدگی به مشکلات آن، جلساتی روزانه با حضور مسئولین فضای سبز و ناظرین این مناطق به منظور هم اندیشی در سازمان پارکها برگزار می شود.