عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با بیان اینکه جشنواره شهر و رسانه حلقه وصل رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری است گفت: این جشنواره در راستای ایجاد فضای رقابت سازنده و ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای برگزار می‌شود. امیر آهن‌جان روز سه‌شنبه در گفت […]

عصر خوزستان:

جشنواره شهر و رسانه حلقه وصل رسانه‌ها و مدیریت شهری است

اهواز – ایرنا – سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با بیان اینکه جشنواره شهر و رسانه حلقه وصل رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری است گفت: این جشنواره در راستای ایجاد فضای رقابت سازنده و ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای برگزار می‌شود.

امیر آهن‌جان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فراخوان ششمین جشنواره شهر و رسانه ۱۵ فروردین امسال منتشر شد و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت بود که به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا پنجم خرداد تمدید شده است.

دبیر ششمین جشنواره شهر و رسانه با دعوت از همه اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه برای مشارکت در ششمین جشنواره شهر و رسانه، افزود: این جشنواره حلقه وصل رسانه و مجموعه مدیریت شهری است که باید در راستای اعتلا و غنی شدن آن فعالیت کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تحقق اهداف مدیریت واحد شهری بیان کرد و گفت: این جشنواره با رویکرد هم افزایی رسانه‌ها و شهرداری برای ارایه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و به منظور ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه فعالان رسانه‌ها و همچنین استفاده از نگاه تیزبین خبرنگاران در راستای شناسایی و رفع مشکلات شهری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برگزار می‌شود.

آهن‌جان ادامه داد: ما همواره از انتقادات و پیشنهادات مطبوعات و جامعه خبری استان در راستای بهبود وضعیت شهر استفاده کردیم و همچنان استقبال می‌کنیم؛ برپایی چنین جشنواره‌ای به نوعی تجمیع همه مطالب منتشره در حوزه مدیریت شهری است که در پایان جشنواره آثار برگزیده برای بهره‌برداری به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

وی همچنین با تشریح بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: ششمین جشنواره شهر و رسانه ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و… در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، طراحی گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، کاریکاتور و گزارش تصویری (عکس، فیلم) برگزار می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره شهر و رسانه افزود: این جشنواره همچنین دارای دو بخش ویژه شامل “کرونا و مدیریت شهری” و “سیلاب و آبگرفتگی” است.

آهن‌جان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را که از ابتدای فروردین ۹۸ تا ۲۹ اسفند ۹۹ در رسانه‌ها منتشر شده‌ پس از ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی pr.ahvaz.ir/resane  به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان مرداد غربی، فاز ۲ پلاک ۹۱ ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ارسال کنند.

منبع: ایرنا