عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: همه دستگاههای اجرایی وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات پرشور همکاری و تعامل داشته باشند. به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ رضا نجاتی در نشست اعضای هیئت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی […]

عصر خوزستان:

دستگاه های اجرایی خوزستان در برگزاری انتخاباتی پرشور همکاری کنند

اهواز-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: همه دستگاههای اجرایی وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات پرشور همکاری و تعامل داشته باشند.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ رضا نجاتی در نشست اعضای هیئت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر غاصبان افزود: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) رژیم جعلی یک غده سرطانی است که باید از بین برود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن درصدد است مشارکت در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، افزود: دشمنان نظام منتظر وضعیت مشارکت مردم هستند بایستی در حوزه های اجتماعی رضایت مردم و تکریم آنان را در نظر داشته و با مردم صادق و پاسخگوی آنان باشیم

نجاتی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات گفت: در تمام ادوار گذشته انتخابات حتی در دوران جنگ هم یک روز عقب نیفتاد و حضرت امام (ره) در این باره فرمودند: انتخابات باید در همان روز معین برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری بیان کرد: ۲انتخاب مهم پیش رو داریم یکی از آن ملی است که بازتاب بین‌المللی دارد و دیگری محلی که  در سرنوشت عمرانی، خدماتی و اجتماعی شهرها روستاهای کشورتاثیردارد.

وی با تشریح اصول های مهم برگزاری انتخابات گفت: یکی از اصل هایی که باید به آن توجه شود قانون است که باید از صفر تا صد برگزاری انتخابات برابر قانون و مقررات باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: یکی دیگر از اصول مهم، سلامت انتخابات است. کتاب قانون فرآیند انتخابات را برای ما مشخص کرده و برابر قانون هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی را انتخاب و سلامت انتخابات را تضمین کرده ایم .

نجاتی گفت: امنیت انتخابات یکی دیگر از ارکان مهم و اساسی است اگر رقابت سالم بین داوطلبین بوجودنیاید قطعا زحمات اعضای شورای تامین بیشتر خواهد شد.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

منبع: ایرنا