دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مصطفی رشید پور
 
  دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مصطفی رشید پور

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ در تداوم تکریم از خانواده های شهدا ، بهمراه معاونین و مدیران منطقه ۸ با خانواده شهید والامقام مصطفی رشید پور دیدار کردند. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه شما خانواده محترم شهدا بودید که امر الهی را مبنی بر […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ در تداوم تکریم از خانواده های شهدا ، بهمراه معاونین و مدیران منطقه ۸ با خانواده شهید والامقام مصطفی رشید پور دیدار کردند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه شما خانواده محترم شهدا بودید که امر الهی را مبنی بر جهاد فی سبیل‌الله و ایستادگی در مقابل ظلم و جور ظالمان ، لبیک گفتید و بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان‌پروری و شهادت مهیا نمودید افزود: آنچه امروز در دستان امت اسلامی قرار دارد نتیجه مجاهدت‌ها و خون شهیدان است؛ بر این اساس باید قدردان این نعمت الهی بود باید با خدمت خستگی‌ناپذیر وظایف خود را به درستی انجام داده تا مدیون خون شهیدان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان نعمت‌های خداوند بر ما هستند خاطر نشان کرد: مسئولین براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري ، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و انشالله با حضور در کنار اين عزیزان، انرژي و روحيه براي کار بيشتر مي گيرند.

قنواتی دراين ديدارضمن تجليل ازخانواده شهید والامقام مصطفی رشید پور شهید مدافع حرم گفت: تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی همچون ايثار، جهاد، و آشنایی با سیره رفتاری و تربیتی شهداء با تاکید برسبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف این دیدارها است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار گفت: شهدا افتخار ایران اسلامی هستند که در راه ارزش های اسلامی از جان خود گذشتند و اینان الگوهای برتر در جامعه اسلامی هستند که راه آنان همواره در جامعه اسلامی پر رهرو خواهد بود.