عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور حاصل ایثارگری‌ها، مجاهدت‌های رزمندگان و مردم شهید پرور استان است و رسیدگی به‌مشکلات مردم بخصوص در خرمشهر در اولویت قرار گیرد. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه دوشنبه در گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۹ […]

عصر خوزستان:

رسیدگی به‌مشکلات مردم بخصوص در خرمشهر در اولویت قرار گیرد

اهواز- ایرنا- فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور حاصل ایثارگری‌ها، مجاهدت‌های رزمندگان و مردم شهید پرور استان است و رسیدگی به‌مشکلات مردم بخصوص در خرمشهر در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه دوشنبه در گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۹ سال پیش خرمشهر با دستان توانمند رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح و مردم قهرمان ایران اسلامی آزاد شد و به این میهن اسلامی بازگشت و به پاس گرامیداشت این روز تاریخی، مراسم ویژه ای با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه خرمشهر برگزار شد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر کار آسانی نبود اما با همدلی ، وحدت و اتحاد رزمندگان و رهبری امام خمینی(ره) این حماسه تاریخی رقم خورد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: امنیت امروز به برکت حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام رقم خورده و باید قدر بدانیم و از ولی نعمتان خود تجلیل کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: خرمشهر برای رسیدن به این روزها هزینه های سنگینی پرداخت کرده و باید قدردان این ایثارگری ها باشیم و دولتمردان نیز باید جهت رفع مشکلات مردم این شهرستان تلاش‌های ویژه ای در دستور کار قرار دهند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: این مردم قدردان شایسته بیشترین خدمت ها هستند و امید است این ایستادگی و ایثارگری همچنان در رگ جوانان ما بجوشد و دشمنان را مایوس کند.

منبع: ایرنا