رقابت موتورسواران در سالروز آزادسازی خرمشهر با مشارکت معاونت فرهنگی منطقه ۲ شهرداری اهواز
 
  رقابت موتورسواران در سالروز آزادسازی خرمشهر با مشارکت معاونت فرهنگی منطقه ۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیل رانی بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمد سعید حردانی ضمن تبریک این روز گفت: مسابقه موتورسواری و اتومبیل رانی با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه همزمان با […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیل رانی بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمد سعید حردانی ضمن تبریک این روز گفت: مسابقه موتورسواری و اتومبیل رانی با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه همزمان با سی و نهمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اجرا شد.
مدیر منطقه دو افزود: خوشبختانه امروزه رویکرد بسیار خوبی از نسل جوان به ارزش های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر داریم که واقعا قابل تجلیل و قدردانی است.
ایشان گفت: جوانان و بالاخص ورزشکاران با داشتن ظرفیت های فـوق العاده در زمینه های ورزشی در دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس شاهد رشد مضاعفی هستیم.
وی عنوان کرد: سالروز آزادی خرمشهر عزیز آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است.
حردانی در خاتمه اظهار کرد: در این رقابت تعداد زیادی از موتورسواران و اتومبیل رانان شرکت داشتند که در پایان از نفرات برتر تقدیر و تشکر بعمل آمد.