عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرمانده قرارگاه زینب(س) و یکی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی گفت: خدمت و نوکری به مردم خوزستان کمتر از شرکت در جهاد در برابر دشمن و عبادت‌ نیست. سردار رحیم نوعی‌اقدم دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار داشت: به عنوان یک مدافع حرم و رزمنده عرصه مقاومت […]

عصر خوزستان:

فرمانده قرارگاه زینب:خدمت به مردم خوزستان کمتر از جهاد و عبادت نیست

آبادان – ایرنا – فرمانده قرارگاه زینب(س) و یکی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی گفت: خدمت و نوکری به مردم خوزستان کمتر از شرکت در جهاد در برابر دشمن و عبادت‌ نیست.

سردار رحیم نوعی‌اقدم دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در آبادان اظهار داشت: به عنوان یک مدافع حرم و رزمنده عرصه مقاومت در سوریه اعلام می‌کنم مقاومت‌ها، شجاعت‌ها، عزت‌ها، اقتدار، ایثارگری و مقاومت روز در عرصه جهانی و بین المللی در مقابل استکبار جهانی ریشه در ادبیات مقاومت خوزستان، خرمشهر و آبادان دارد.

وی بیان داشت: امید است این ادبیات مقاومت را برای نسل‌های آینده و برای تمامی آزادی خواهان و استکبار ستیز منتقل کنیم.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: با جرات و قدرت اعلام می کنم که خون پاک شهدای قهرمان مقاومت خوزستان و آبادان و خرمشهر بعد از ۴۰ سال به بارنشسته و آن اثرات ارزشمند را در عرصه جهانی و بین المللی نشان داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمام وجود به مردم این خطه خدمت گذاری کنیم و به فرموده امام راحل(ره) خوزستان دین خود را به اسلام ادا کنیم.

به گزارش ایرنا، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان روز مقاومت،ایثار و پیروزی نام گذاری شده است.
آزادسازی خرمشهر که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایثار، عشق، جانبازی و به کارگیری پیچیده ترین فنون نظامی حاصل شد، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود.
عملیات بیت‌المقدس که بعدها به نام فتح خرمشهر معروف شد، در جبهه‌ای به طول ۱۷۰ کیلومتر و به وسعت ۶ هزار کیلومتر مربع اجرا شد.

منبع: ایرنا