عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مدیر توزیع برق دزفول با اشاره به اجرای طرح ۲۰ ساعت مصرف رایگان از اول خردادماه گفت: تمامی کشاورزان و صاحبان صنایع می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام در این طرح، ۲۰ ساعت در روز برق رایگان مصرف کنند. محسن پیام‌فر روز سه شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: بخش قابل […]

عصر خوزستان:

کشاورزان و صنایع دزفول می‌توانند ۲۰ ساعت در روز برق رایگان مصرف کنند

دزفول- ایرنا- مدیر توزیع برق دزفول با اشاره به اجرای طرح ۲۰ ساعت مصرف رایگان از اول خردادماه گفت: تمامی کشاورزان و صاحبان صنایع می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام در این طرح، ۲۰ ساعت در روز برق رایگان مصرف کنند.

محسن پیام‌فر روز سه شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: بخش قابل توجهی از مشترکان ما در شهرستان دزفول، کشاورزان و صاحبان صنایع هستند که با تعرفه کشاورزی و صنعتی از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه چگونگی مصرف برق توسط این قشر زحمتکش می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش و یا افزایش بار شبکه داشته باشد، افزود: طرحی با هدف جلب مشارکت هرچه بیشتر و بهتر بخش صنعت تهیه شده که براساس آن، کشاورزان و صاحبان صنایع می‌توانند به ازای خاموش کردن تجهیزات برقی خود در زمان اوج مصرف روز یعنی از ساعت ۱۳ تا ۱۷،  ۲۰ ساعت دیگر شبانه روز را از مصرف برق رایگان بهره مند شوند.
مدیر توزیع برق دزفول با بیان اینکه این طرح تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه دارد، اظهارداشت: کشاورزان و صنایعی که تمایل به مشارکت دارند می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام و پیگیری حضوری و غیرحضوری از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی افزود: مشترکان فقط لازم است تجهیزات برقی خود را در زمان اوج مصرف خاموش نمایند که در این صورت تخفیف اعلام شده به صورت خودکار بر روی کنتور آنها ثبت خواهد شد.

کاهش بارندگی و ذخیره سدها در سال آبی جاری موجب کاهش تولید برق در سطح کشور و خوزستان شده است.

منبع: ایرنا