اجرای عملیات زیرسازی معابر کوی مهدیس
 
  اجرای عملیات زیرسازی معابر کوی مهدیس

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ گفت بدنبال فعالیت عمرانی در کوی مهدیس، عملیات زیرسازی معابر تعاونی فرهنگیان یک در حال انجام است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در ادامه روند ارائه خدمات مناسب به شهروندان عملیات زیرسازی و آماده آسفالت ریزی تعاونی […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ گفت بدنبال فعالیت عمرانی در کوی مهدیس، عملیات زیرسازی معابر تعاونی فرهنگیان یک در حال انجام است.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در ادامه روند ارائه خدمات مناسب به شهروندان عملیات زیرسازی و آماده آسفالت ریزی تعاونی فرهنگیان یک با نظارت کارشناسان منطقه ۸ و با اجرای معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز در حال انجام می باشد .

وی یکی از بارزترین و مهمترین وظایف شهرداری توجه به عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی در راستای رسیدگی به درخواست های مردمی می باشد .

وی یکی از مشکلات اساسی کوی فرهنگیان یک را طی سالیان متوالی، نبودن معابر مناسب جهت تردد دانسته که عملیات زیرسازی آن با هدف رسیدگی به محلات کم برخوردار و خدمات رسانی به شهروندان در حال انجام و انشالله پس از اتمام عملیات زیرسازی خیابانها آسفالت معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم پس از اتمام کار مورد رضایتمندی شهروندان ساکن در این محل قرار گیرد .