بازدید اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی سطح شهر شه اهواز
 
  بازدید اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی سطح شهر شه اهواز

عصر خوزستان:       مهندس عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی شهرداراهواز در این بازدید چندساعته توضیحات مفصلی درخصوص اعتبار و اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر شهرداری اهواز ارائه کرد. به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز جمعی از اصحاب رسانه از پروژه های تقاطع غیر همسطح شهید کجباف ، تقاطع […]

عصر خوزستان:

      مهندس عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی شهرداراهواز در این بازدید چندساعته توضیحات مفصلی درخصوص اعتبار و اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر شهرداری اهواز ارائه کرد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز جمعی از اصحاب رسانه از پروژه های تقاطع غیر همسطح شهید کجباف ، تقاطع غیر همسطح شهید چمران ، مسیر تعریض جاده علی آباد و پروژه تعریض خیابان شهید علاف که توسط شهرداری اهواز در حال اجرا می باشند بازدید کردند.
در این بازدید خبرنگاران سوالات خود را در خصوص پروژه های عمرانی و شهری شهرداری مطرح و عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز به کلیه سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به مشکلات و معضلات ، پیشرفت فیزیکی و عوارض و موانعی که سبب می شود پرروژه باکندی پیش رود، اشاره کردند و در پایان اطلاعات مربوط به پروژه ها را در اختیار خبرنگاران قراردادند.