عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تشکیل دولت انقلابی کابوسی برای دشمنان است و انتظار می رود ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان با مشارکت حداکثری خود در میدان انتخابات دشمنان را ناامید کنند. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگارپناه روز چهارشنبه در جمع سران […]

عصر خوزستان:

تشکیل دولت انقلابی کابوسی برای دشمن است

اهواز – ایرنا – نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تشکیل دولت انقلابی کابوسی برای دشمنان است و انتظار می رود ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان با مشارکت حداکثری خود در میدان انتخابات دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگارپناه روز چهارشنبه در جمع سران و معتمدان عشایر خوزستان در سپاه استان بیان کرد: مهمترین موضوع امروز که تمام فکر دشمنان و دوستان انقلاب را به خود جلب کرده، موضوع انتخابات است؛ انتخابات یک عرصه سرنوشت ساز برای ملت ایران است چرا که سال ها منتخب مردم، سکان هدایت قوه مجریه را به دست می‌گیرد.

وی افزود: انتخابات از نگاه دشمنان ما بسیار مهم است و در نقطه مقابل مشارکت حداکثری مردم برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نیز با اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: اکنون همان گونه که در حوزه‌های امنیتی، علمی و دفاعی در منطقه و جهان، ایران اسلامی حرف‌هایی برای گفتن دارد، باید در سایر حوزه‌ها نیز با پشتیبانی ملت و تشکیل دولت انقلابی به افتخارات بزرگی برسیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب مدتی پیش فرمودند که حل مشکل ایران با دولت انقلابی ممکن است که با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، در حوزه اقتصادی نیز مانند حوزه‌های نظامی و دفاعی نیز می‌توانیم پیشرفت کنیم.

حجت‌الاسلام رستگارپناه انتخابات را یک تکلیف الهی دانست و گفت: اگر به کشورهای همسایه نگاه کنیم بسیاری از آنها برای احقاق حقوق خود یا در زندان هستند و یا در راه این مطالبه‌گری به شهادت می‌رسند در حالی که در کشور اسلامی ما این فضا فراهم شده تا مردم حق خود را با انتخابات محقق کنند.

وی بیان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز پیش از شهادتش گفته بود که جمهوری اسلامی ایران یک حرم است و برای دفاع از این حرم باید در عرصه‌های سیاسی مشارکت حداکثری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان افزود: حضور مردم در انتخابات مانند گلوله‌ای است که قلب استکبار را هدف قرار می‌دهد و این همان کابوسی است که دشمن از آن هراس دارد.

وی گفت: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور و جایگاه ایران در سطح بین‌المللی ارتقا پیدا می کند و امید است مردم به ویژه عشایر غیور این خطه شهیدپرور بار دیگر در این روز حماسی، با حضور حداکثری وحدت و اقتدار خود را نشان داده و دشمن را مایوس کنند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان ۲۸ خرداد جاری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا