جانمایی و نصب نیمکت های خاص با طراحی زیبا در پارکهای منطقه ۲ شهراری اهواز
 
  جانمایی و نصب نیمکت های خاص با طراحی زیبا در پارکهای منطقه ۲ شهراری اهواز

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از طراحی و نصب نیمکت های خاص با طراحی ویژه در پارکهای سطح منطقه خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو؛ محمدسعید حردانی در ادامه فعالیت های خدماتی و رفاهی این منطقه و با هدف زیباتر شدن محیط‌های شهری و افزایش رفاه شهروندان تعدادی نیمکت پارکی […]

عصر خوزستان:


مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از طراحی و نصب نیمکت های خاص با طراحی ویژه در پارکهای سطح منطقه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو؛ محمدسعید حردانی در ادامه فعالیت های خدماتی و رفاهی این منطقه و با هدف زیباتر شدن محیط‌های شهری و افزایش رفاه شهروندان تعدادی نیمکت پارکی در. پارک هجرت میدان راه آهن امانیه نصب شد.

وی با بیان اینکه عملکرد اصلی شهرداری خدمات رسانی در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان است افزود: نیمکت پارکی فلزی یا صندلی پارکی فلزی :نیمکت پارکی فلزی یا صندلی پارکی فلزی ( Bench ) در کنار مخزن زباله فلزی پارکی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات اماکن پرتردد و پر ازدحام است که توسط واحد زیباسازی منطقه طراحی و ساخته می شود.

حردانی در ادامه اذعان داشت: این ابزار پرکاربرد مبلمان شهری نقش ویژه ای در سلامت و احساس آرامش افراد جامعه دارد . نمونه بارز استفاده از این محصول در پارکها ، بوستانها و فضاهای باز شهری است . ایشان در خاتمه گفت: این اماکن به علت پذیرا بودن انواع مختلفی از افراد جامعه نظیر مادران و کودکان ( محوطه های بازی ) ، سالمندان ، دانشجویان و … بیشترین پتانسیل نشستن و استفاده از صندلی پارکی را دارند .

📱اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۲