عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: به منظور افزایش سرعت در روند انتخابات تعداد شعب اخذ رای این شهرستان ۱۱ درصد نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته افزایش یافته است. امید صبری‌پور چهارشنبه ، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در […]

عصر خوزستان:

شعب اخذ رای در شادگان افزایش یافت

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: به منظور افزایش سرعت در روند انتخابات تعداد شعب اخذ رای این شهرستان ۱۱ درصد نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته افزایش یافته است.

امید صبری‌پور چهارشنبه ، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، ۲۰۴ شعبه پیش‌بینی شد که نسبت به دوره قبل ۱۱ درصد افزایش دارند.

وی‌ افزود: در شهر شادگان و بخش مرکزی ۱۴۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶ شعبه سیار و ۱۳۸ شعبه به صورت ثابت آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: همچنین در شهر و بخش دارخوین نیز ۲۷ شعبه شامل یک شعبه سیار و ۲۶ شعبه ثابت و در شهر و بخش خنافره، ۳۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد یک شعبه سیار و ۲۹ شعبه به صورت ثابت آرای مردم را برای جمع آوری می کنند.

وی بیان کرد: شهرستان شادگان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم است و پیش‌بینی می‌شود در این دوره شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باشیم.

 صبری‌پور اظهار داشت: امکانات بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای تمامی شعب‌ پیش‌بینی شده و مسوولان برگزاری انتخابات تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت مردم با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای به طور دقیق و کامل به کار خواهند بست.

وی با بیان اینکه همه شرایط، امکانات ، تدابیر و تمهیدات لازم برای یک انتخابات باشکوه، سالم، امن و قانونمند در شهرستان شادگان فراهم است گفت: انتخابات شناسنامه انقلاب اسلامی و رکن مردم سالاری دینی درنظام اسلامی محسوب می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  ۲۸ خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا