عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مسوول هماهنگی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کاهش مشکلات اجرایی کشور را رقم خواهد زد گفت: همه جریان‌های سیاسی تکلیف شرعی و قانونی دارند که در این مسیر حرکت کنند. به گزارش ایرنا محمود توژی روز چهارشنبه در […]

عصر خوزستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات کاهش مشکلات کشور را درپی دارد

اهواز – ایرنا – مسوول هماهنگی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کاهش مشکلات اجرایی کشور را رقم خواهد زد گفت: همه جریان‌های سیاسی تکلیف شرعی و قانونی دارند که در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش ایرنا محمود توژی روز چهارشنبه در جمع تعدادی از فعالان رسانه‌ای خوزستان در محل دفتر این شورا در اهواز، با دعوت از عموم هم استانی‌ها به ویژه کلانشهر اهواز برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد جاری بیان کرد: بدخواهان ملت ایران همواره سعی دارند که بین مردم و صندوق‌های رای فاصله ایجاد کنند، لذا افراد تاثیرگذار جامعه باید به میدان آمده و شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم کنند.

وی ادامه‌داد: عمل و سخن این افراد در جلب مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد و این موضوع می‌تواند به برهم زدن خیال شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر شود.

توژی، از انتخابات به عنوان آزمونی برای همه جریان‌های سیاسی کشور یاد کرد و گفت: در شرایط فعلی باید ضمن رقابت سالم به مصالح نظام و ملت توجه داشت تا زمینه تشکیل دولتی تحول آفرین، سالم، مردمی و انقلابی در کشور محقق شود.

مسوول شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز همچنین به سالگرد آزادسازی خرمشهر اشاره‌کرد و افزود: فتح خرمشهر نمونه بارز خودباوری و اتحاد ملی با محوریت آرمان‌های ماندگار بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی بود که پس از ۵۷۵ روز اشغال،  در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ آزاد شد.

وی ۱۶ هزار کشته و زخمی، و ۱۹ هزار اسیر عراقی را بیانگر اهمیت آزاد سازی خرمشهر دانست و گفت: این موفقیت نشان‌ داد که وحدت، همدلی و همبستگی آحاد جامعه، حول محور ولی‌فقیه می‌تواند در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی به سربلندی و پیروزی منجر شود.

 دولت و اعضای شورای ششم به مشکلات زیرساختی اهواز توجه کنند

توژی در بخش دیگری از سخنان خود به جمعیت یک میلیون و ۴۲۵ هزار نفری اهواز اشاره‌ کرد و افزود: استان خوزستان حدود ۸۵۰ هزار حاشیه نشین دارد که نیمی از این جمعیت در اهواز قرار دارند و این کلانشهر هفتمین شهر پرجمعیت کشور است.

مسوول شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز ادامه‌داد: این وضعیت نشان دهنده مشکلات متعددی در حوزه‌های اجرایی و زیرساختی است که باید همواره مورد توجه دولت بعد و همچنین اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز باشد.

وی به اولویت اصلی شورای وحدت نیروهای انقلابی در راستای تحقق حداکثری حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خردادماه اشاره‌کرد و گفت: محوریت این شورا در شهرستان اهواز علاوه بر تبلیغات فرهنگی و سیاسی، بیان مشکلات و چالش‌های موجود منطقه به منظور ترسیم چالش‌های موجود برای مسوولان آینده کشور و استان است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد به صورت همزمان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا