پارک بانوان منطقه چهار احیا می شود
 
  پارک بانوان منطقه چهار احیا می شود

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ سید رشید شجاعی از رسیدگی به مشکلات فضای سبز پارک بانوان و احیای آن خبر داد. سید رشید شجاعی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: متاسفانه مدتی است پارک بانوان به حال خود رها […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ سید رشید شجاعی از رسیدگی به مشکلات فضای سبز پارک بانوان و احیای آن خبر داد.

سید رشید شجاعی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: متاسفانه مدتی است پارک بانوان به حال خود رها شده و فضای سبز آن نیز با مشکلات عدیده ایی دست و پنجه نرم می کند.
وی با اشاره به امکاناتی که در این پارک وجود دارد، افزود: خوشبختانه امکانات رفاهی خوبی در این پارک وجود دارد ولی به علت عدم نگهداری صحیح از این پارک، مکان لا استفاده به حال خود رها شده است.
شجاعی با بیان اینکه حسب دستور شهردار مقرر شده تا پارک بانوان منطقه چهار احیا و برای استفاده شهروندان محیا شود، اظهار کرد: شهردار اهواز تأکید ویژه ای داشتند تا در اسرع وقت معضلات و مشکلات این پارک مرتفع و برای بهره برداری شهروندان آماده شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: مشکلاتی از قبیل خرید اتصلات آبیاری، احیای فضای سبز، طراحی فضای سبز، هرس، پاکسازی و احیای آبنمای این پارک در دستور کار مسئول فضای سبز منطقه قرار گرفته است و مقرر شد تا ده روز آینده مشکلات پارک بانوان مرتفع شود.
در پایان مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی که در فضای سبز مناطق هشتگانه وجود دارد و البته با حمایت مدیران منطقه انتظار داریم تا مشکلات موجود در فضای سبز کلانشهر اهواز تا حصول نتیجه دلخواه شهروندان پیگیری گردد.