عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- همزمان با چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری- روز دزفول، ۲ طرح تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان دزفول بهره برداری شد. به گزارش ایرنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در شهرک صنعتی شماره یک دزفول […]

عصر خوزستان:

۲ طرح صنعتی در دزفول بهره برداری شد

دزفول- ایرنا- همزمان با چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری- روز دزفول، ۲ طرح تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان دزفول بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در شهرک صنعتی شماره یک دزفول گفت: نخستین خط تولید میلگرد نانو کامپوزیت در خاورمیانه(شرکت دانش بنیان اپوراد) با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال امروز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک بهره برداری شد.
محمد غلامی با بیان اینکه این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۱۵ نفر را فراهم کرد، افزود: طرح دیگر شرکت تولید کابل شارژر پنج پورت و انواع کابل‌های کنفی و فلتی است که برای نخستین بار در خاورمیانه راه اندازی شده است. 

وی میزان اشتغال ایجاد شده در این شرکت تولیدی را ۷۰ نفر اعلام و بیان کرد: سرمایه‌گذاری این شرکت ۵۰ میلیارد ریال است. 

خرمشهر و دزفول مردانگی و عزت خود را به دنیا ثابت کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان  نیز در این آیین، سوم و چهارم خرداد را ۲ نگین خوزستان دانست و گفت: خرمشهر و دزفول مردانگی و عزت خود را به دنیا ثابت کردند.
سرهنگ عبدالرضا حاجتی  افزود: در اوج مشکلات عدیده ای که در دنیا همه را درگیر کرده، در گوشه ای از شهرک صنعتی دزفول جوانان  تولید کننده دزفول افتخار آفریدند.
وی ادامه داد: جوانانی که تا دیروز دنبال کار بودند امروز در اینجا شاغل شدند و با خوشحالی از پس مشکلات خود برمی آیند که مایه مباهات است.
سرهنگ حاجتی با بیان اینکه شعار امسال مقام معظم رهبری مانع زدایی ها و پشتیبانی از تولید کننده است، افزود: فرماندار و مسوولان استانی باید حمایت از تولید کنندگان را مدنظر داشته باشند. 
وی ادامه داد: جوانان ما یک روز با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند، امروز نیز با کمترین امکانات و داشته ها افتخارآفرینی می‌کنند. 
معاون سپاه خوزستان با بیان اینکه مردم دزفول با وجود بمباران دوران دفاع مقدس پای نظام ماندند، گفت: محصولات تولید جوانان خوزستان به علت کیفیت بالا  پیش فروش می‌شوند.
وی ادامه داد: جوانان دزفول بدترین جنگ را تحمل کردند و نفر به نفر، خانواده به خانواده، کوچه به کوچه تکه تکه و شهید شدند.
سرهنگ حاجتی با قدردانی از جوانان غیرتمند دزفول گفت: دشمن از راه‌های عجیب و غریبی وارد شده که یکی از آنها اشتغال است؛ سپاه برای ایجاد اشتغال از جوانان حمایت می‌کند.
وی افزود: مردم قدرتمند دزفول از جمله سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان، امنیت منطقه را  برعهده گرفته اند که همین امر باعث عصبانیت دشمن و تحریم کردن او شده است. 
معاون هماهنگی کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: امروزه ایرانیان در غزه با فراگیری تکنولوژی کاری کردند که دشمن عقب نشینی کند. 

وی درخصوص انتخابات بیان کرد: اگر امنیت و اشتغال ایجاد کردیم مردم خودشان سراغ انتخابات می روند و به دنبال وهابیت، سلفی، یمانی و غیره نمی‌روند.

دزفول در دوران دفاع مقدس تمام قد مقابل دشمن ایستاد

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول گفت: دزفول در دوران دفاع مقدس به صورت تمام قد مقابل دشمن ایستاد و شهر نمونه در استقامت و پایداری نام گرفت.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه مقاومت جایگاه خود را در دنیا پیدا کرده است، افزود: اگر حاج قاسم فرمانده جبهه مقاومت این چنین در قلب‌ها جای دارد به برکت مقاومت دوران دفاع مقدس است. 
وی جبهه مقاومت را بزرگترین دستاورد دفاع مقدس دانست و اظهار امیدواری کرد سال تولید با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و ولایتمدار در مسیر خط رهبری این مهم محقق شود.
فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: در مقوله اقتصاد مقاومتی  در این شرکت از کمترین چیزها بهترین استفاده شده است.
علی فرهمندپور افزود: ما هیچ وقت ناامید نشدیم و همین امر باعث شده موفق شویم و کارهایی انجام دهیم که در خاورمیانه بی نظیر باشند.

وی با بیان اینکه مسوولان دزفول تمام قد از تولید کنندگان حمایت می کنند، افزود: ظرفیت‌های دزفول در حوزه های مختلف کشاورزی و شرکت های دانش بنیان باعث افتخار است.

فرماندار ویژه دزفول گفت: خاطرات مردم دزفول در جنگ تحمیلی غرورآفرین است؛ برخی از خانواده های دزفولی در مقاطع مختلف دفاع مقدس، انقلاب، مدافع حرم ۱۸ شهید تقدیم کردند.

چهارم خرداد به پاس ایستادگی مردم دزفول در دوران دفاع مقدس به نام روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا