اجرای عملیات کاترزنی و زیرسازی معابر کوی مهدیس
 
  اجرای عملیات کاترزنی و زیرسازی معابر کوی مهدیس

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ گفت: بدنبال فعالیت عمرانی در کوی مهدیس، عملیات زیرسازی و آماده لکه گیری و آسفالت ریزی خیابانهای انتظام و آزاده در حال انجام است . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: اجرای نمودن سیاست های عمرانی و خدماتی شهرداری با […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ گفت: بدنبال فعالیت عمرانی در کوی مهدیس، عملیات زیرسازی و آماده لکه گیری و آسفالت ریزی خیابانهای انتظام و آزاده در حال انجام است .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: اجرای نمودن سیاست های عمرانی و خدماتی شهرداری با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان عزیز ، رسالت اصلی سازمانی بوده و کلیه معابر سطح منطقه ۸ براساس اولویت بندی صورت گرفته عملیات کاترزنی ، زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت ریزی آن انجام می گیرد .

وی با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی در معابر کوی مهدیس گفت : به منظور مناسب سازی سطح خیابانها، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت و تامین سطح ایمن معابر عملیات زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت ریزی در کوی مهدیس در حال انجام است .

قنواتی در ادامه تصریح نمود: هدف از اجرای این عملیات ها ایجاد محیط سالم برای شهروندان است و در حال حاضر با همت پرسنل خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ عملیات زیرسازی در خیابانهای آزاده ، شهدای انتظامی ، نورد و لوله ، نیشکر ، آبفا و مجتمع بنکداران در حال انجام است که در روز آتی این مکانها آسفالت ریزی اساسی می شوند و این مهم در کوی مهدیس ادامه خواهد داشت.