ادامه فعالیتهای شهرداری منطقه ۸ در کوی مهدیس
 
  ادامه فعالیتهای شهرداری منطقه ۸ در کوی مهدیس

عصر خوزستان: به منظور بهبود سیمای شهری و جلب رضایت شهروندان عملیات زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت خیابانهای کوی مهدیس در دست اجرا قرار گرفت . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ یکی از بزرگترین نعمت های الهی توفیق خدمات رسانی به مردم و تلاش برای […]

عصر خوزستان:

به منظور بهبود سیمای شهری و جلب رضایت شهروندان عملیات زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت خیابانهای کوی مهدیس در دست اجرا قرار گرفت .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ یکی از بزرگترین نعمت های الهی توفیق خدمات رسانی به مردم و تلاش برای بهبود و ارتقای کیفیت زندگی آسان و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی« آسان کردن زندگی برای مردم» است ،گفت: ما در شهرداري منطقه ۸ برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری با توکل به خداوند متعال و با بهره مندی از رهنمود های مقام معظم رهبری با تکیه بر تعهد، تخصص، دانش و تفکر و با برنامه ریزی صحیح و با همکاری شهروندان ،کوی مهدیس را به محيطي پاک، سالم و عاری از هرگونه بی عدالتی تبدیل خواهيم کرد.

وی افزود: به منظور مناسب سازی سطح خیابانها، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت و تامین سطح ایمن معابر عملیات زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت ریزی در کوی مهدیس در حال انجام است .

قنواتی در ادامه تصریح نمود: هدف از اجرای این عملیات ها ایجاد محیط سالم برای شهروندان است و در حال حاضر با همت پرسنل خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ عملیات زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت در خیابانهای بنکداران ، خاقانی فاز سوم ، خیابان آبفا دوم در حال انجام است و این مهم در کوی مهدیس ادامه خواهد داشت.