تازیانه های آتش نشانان بر تن داغ شعله های آتش
 
  تازیانه های آتش نشانان بر تن داغ شعله های آتش

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 14 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 14 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: چهارم خرداد ماه سال جاری ساعت 6 و 56 دقیقه بامداد […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 14 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 14 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: چهارم خرداد ماه سال جاری ساعت 6 و 56 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق خودرو پژو پارس در مسیر سه راه تپه به سمت روبروی پمپ گاز اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را اتصال برق سیم کشی موتور خودرو گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار کردند.
قنبری با اشاره به اطفا حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 11 و 40 دقیقه در کوی بعثت اظهارکرد: منزل مسکونی ساعت 13 و 19 دقیقه در منطقه گلستان خیابان اسفند به علت اتصال برق کولر دچار حریق شد و آتش نشانان با 2 رشته لوله آبرسان حریق را مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند. ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 15 و 27 دقیقه در منطقه ملی راه توسط آتش نشانان مهار شد.
وی به اعزام سه دستگاه خودرو آتش نشانی ساعت 19 و 41 دقیقه به کارخانه تصفیه قندو شکر روبروی روستای دغاغله اشاره و تصریح کرد: بی احتیاطی در جوشکاری منجر به حریق علفزار اطراف مخازن مازوت شد و آتش نشانان حریق را اطفا و با خنک سازی مخازن از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.
قنبری با بیان تصادف خودرو پراید و سمند ساعت 19 و 33 دقیقه در مسیر ابتدای پل مدافعان تصریح کرد: این حادثه منجر به واژگونی خودرو سمند شد و یک زن 27 ساله و کودک سه ساله از سرنشینان خودرو سمند مصدوم درون اتاقک خودرو گرفتار شدند که توسط آتش نشانان با ابزار نجات از داخل اتاقک خودور خارج و برای مداوا به امدادگران اورژانس 115 تحویل داده شدند.
وی اطفا حریق ساختمان متروکه ساعت 22 و 58 دقیقه در اتوبان آیت اله بهبهانی روبروی ترمینال آبادان را از عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد و اذعان داشت: اطفای حریق خودرو پراید ساعت 23 و 15 دقیقه در انتهای کمربندی اهواز بعد از زیر پل پنجم به علت نشت گاز سی ان جی و مهار حریق نیزار ساعت 23 و 47 دقیقه در مسیر بلوار ساحلی زیر پل پنجم را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان بیان کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: غواصان سازمان جسد شناور یک مرد را از رودخانه کارون بعد از روستای ام الطمیر خارج کردند و در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیان آباد ، امام شرقی، کوی طالقانی و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه زیتون کارمندی خیابان فیاض 9 شهروند را نجات دادند.