عملیات اطفای حریق انبار الکل در منطقه عامری اهواز
 
   عملیات اطفای حریق انبار الکل در منطقه عامری اهواز

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: عملیات نفس گیرمهار آتش انبار الکل و تجهیزات پزشکی در منطقه عامری با تلاش آتش نشانان پس از 10 ساعت به پایان رسید.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: ششم خرداد ماه سال جاری […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: عملیات نفس گیرمهار آتش انبار الکل و تجهیزات پزشکی در منطقه عامری با تلاش آتش نشانان پس از 10 ساعت به پایان رسید.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: ششم خرداد ماه سال جاری ساعت 17 و 54 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی به سامانه 125 این سازمان ، خبر وقوع آتش سوزی در انبار الکل و تجهیزات پزشکی در منطقه عامری خیابان علوی اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با حریق گسترده در انبار الکل و تجهیزات پزشکی مواجه شدند و سریعا ساکنین اطراف محل را تخلیه و برق این محدوده را قطع کردند.
قنبری تصریح کرد: آتش نشانان در حین عملیات نفس گیر اطفا حریق با سه مرحله انفجار در ساختمان انبار الکل و تجهیزات پزشکی مواجه شدند و با ایمن سازی و تجهیزات تخصصی شعله های حریق را مهار و با توجه به وجود الکل در محل حادثه هر چند دقیقه یک بار شعله های حریق مجدد شعله ور می شد.
وی بیان کرد: دراین عملیات 180 آتش نشان و 25 دستگاه خودرو آتش نشانی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز شرکت داشتند و 12 آتش نشان در حین انجام عملیات مصدوم شدند.
قنبری اذعان کرد: ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در محل آتش سوزی حاضر شد و از تلاش آتش نشانان در عملیات مهار آتش و جلوگیری از سرایت حریق به ساختمانهای مسکونی اطراف و حفظ جان شهروندان تقدیر و تشکر کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز پایان عملیات را ساعت سه و 50 دقیقه بامداد اعلام و اظهار کرد: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است و آتش نشانان پس عملیات مهار آتش ، ایمن سازی و لکه گیری محل حادثه ، معابر اطراف محل آتش سوزی را پاکسازی و شستشو کردند.
گفتنی است : ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تلاش و ازخودگذشتگی آتش نشانان در این عملیات تقدیر و تشکر کرد و هچنین سلامتی برای آتش نشانانی که در این عملیات مصدوم شدند از خداوند منان خواستار شد.