اجرای طرح آبرسانی به 14 هکتار از فضای سبز پارک ربیع
 
  اجرای طرح آبرسانی به 14 هکتار از فضای سبز پارک ربیع

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ صبح امروز جلسه ای با حضور سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل این سازمان، علیرضا حلاج دزفولی مشاور و نماینده معاونت خدمات شهری، سعید جهانگیری، محمود یوسفی معاون خدمات شهری منطقه یک و مهدی معصومی مسئول فضای سبز این منطقه در سالن […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ صبح امروز جلسه ای با حضور سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل این سازمان، علیرضا حلاج دزفولی مشاور و نماینده معاونت خدمات شهری، سعید جهانگیری، محمود یوسفی معاون خدمات شهری منطقه یک و مهدی معصومی مسئول فضای سبز این منطقه در سالن جلسات مجموعه سازمان پارکها برگزار شد.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: متاسفانه عدم نگهداری صحیح از تجهیزات و همچنین فرسودگی و از بین رفتن لوله و اتصلات آبرسانی در پارک ربیع، باعث بروز مشکلاتی جهت آبیاری فضای سبز این پارک گردیده است.
شجاعی نژاد با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان ناظر عالیه در حال تدارک برآورد و خریداری تجهیزات لازم جهت بهبود آبیاری فضای سبز پارک ربیع می باشد، اظهار کرد: پارک ربیع با فضای سبزی حدود 14 هکتار یکی از بزرگترین پارکهای ساحلی اهواز می باشد که در مقاطع مختلف با چنین مشکلاتی مواجه بوده است.
وی با بیا اینکه اکنون در این برهه از زمان نبود آب باعث خشکی فضای سبز و زرد شدن چمن های این پارک شده است، تصریح کرد: حسب دستور شهردار اهواز و همچنین معاون خدمات شهری شهرداری اهواز مبنی بر پیگیری و رسیدگی به این مشکل، جلسه ای با نمایندگان معاونت خدمات شهری و منطقه یک برای خریداری و اجرای لوله و اتصلات آبیاری پارک ربیع در این سازمان برگزار شد.
این مقام مسئول یادآور شد: موارد مورد نیاز از سوی منطقه یک از قبیل خرید لوله و اتصلات و اجرای آن به این سازمان ارسال شده است و مدیر آب خام سازمان پارکها نیز در حال برآورد هزینه ها می باشد.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در پایان خاطرنشان شد: برآورد خرید و اجرای تجهیزات مورد نیاز آبرسانی جهت بهبود فضای سبز پارک ربیع در اسرع وقت از سوی این سازمان انجام و برآورد هزینه جهت خریداری و اجرا به شهرداری منطقه یک ابلاغ خواه دشد.