عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ موجب اقتدار و تقویت هرچه بیشتر نظام در صحنه‌های بین‌المللی خواهد شد.   به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز شنبه در نشست با جمعی از مسوولان آبادان بیان کرد: دشمنان در انتخابات پیش رو ،برنامه […]

عصر خوزستان:

امام جمعه آبادان: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ موجب اقتدار و تقویت هرچه بیشتر نظام در صحنه‌های بین‌المللی خواهد شد.

 

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز شنبه در نشست با جمعی از مسوولان آبادان بیان کرد: دشمنان در انتخابات پیش رو ،برنامه و طرح‌های بسیاری را در سر می‌پرورانند، لذا مردم باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای به طور قاطع و محکم آنها را ناامید کنند.

وی افزود: دشمن اکنون با هزینه‌ زیاد و تبلیغات سنگین سعی در دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات را دارد ولی مردم دشمن‌شناس ایران با مشارکت حداکثری مشت محمکی بر دهان آنها خواهند زد.

امام جمعه آبادان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی باید از میان نامزدهای ریاست جمهوری فردی را برای این مسوولیت مهم و حساس انتخاب کنند که در خدمت مردم و به دنبال حل مشکلات باشد.

وی ابراز امیدواری کرد تا ملت قهرمان و آزاده ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده و همراه با بصیرت در پای صندوق‌های رای، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور ادامه داد: درصد زیادی از مردم آبادان در دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف مشغول به کار هستند و آنها باید مشارکت در انتخابات را یک تکلیف بدانند.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این نشست گفت: زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب ناامیدی دشمنان نظام ایران اسلامی خواهد شد.

سید زین‌العابدین موسوی با بیان اینکه بحث مشارکت مردم خیلی جدی و مهم است افزود: دشمنان با جنگ اقتصادی و در شرایط کرونا، از هر حربه‌ای استفاده و برنامه‌ریزی می‌کنند تا حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را کم‌رنگ کنند.

وی بیان این مطلب که مردم ما همچون گذشته با آگاهی و شعور سیاسی خود در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد امسال حماسه آفرینی خواهند کرد ادامه داد:مردم بار دیگر ثابت خواهند کرد که برای دفاع از آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدا و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب همواره حضوری آگاهانه و فعالانه خوهند داشت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا